  • 1. Data: 2005-08-27 09:59:23
    Temat: DG, kredyt na samochod
    Od: "RR" <r...@p...onet.pl>

    Witajcie!

    Prowadze jednoosobowa dzialalnosc gospodarcza od 11 m-cy. Chce kupic
    samochod, ale gotowki brak. W jakim banku moglabym wziac korzystna
    pozyczke/kredyt w wysokosci ok 5000 zl z mozliwoscia wczesniejszej splaty.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje
    RR

  • 2. Data: 2005-08-27 11:28:39
    Temat: Re: DG, kredyt na samochod
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    RR wrote:
> [...]
    > samochod, ale gotowki brak. W jakim banku moglabym wziac korzystna
    > pozyczke/kredyt w wysokosci ok 5000 zl z mozliwoscia wczesniejszej

    a moze leasing?

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-08-27 14:05:45
    Od: "RR" <r...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:depiqa$6a0$1@news.onet.pl...

    > a moze leasing?

    Chyba mi sie nie oplaca. Za rok wyjezdzam za granice i bede musiala sprzedac
    samochod. A chcialabym go splacic za nim sie go pozbede.

    Pozdrawiam
    RR