  • 1. Data: 2005-08-26 15:36:19
    Temat: Ratunku! BIDPAY realizacja czeku.
    Od: "nazgul" <F...@t...pl>

    witam
    Otrzymałem czek imienny z western union. Czek ten przyjąłem ponieważ PBH
    miał je od reki wykupywać.
    Niestety, własnie okazało się że żaden bank do ktorego poszedłem nie chce
    zrealizowac płatności, w najlepszym wypadku moga przyjac czek do inkaso z
    tym że wymagają by mieć u nich otwarte konto, a ja "niestety" jaetem
    klientem mBanku.

    co w tej sytuacji mozna zrobic?

    --
    pozdr.
    P-o|-R

  • 2. Data: 2005-08-26 15:51:43
    Temat: Re: Ratunku! BIDPAY realizacja czeku.
    Od: "Art" <x...@x...xx>

> [...]
    > zrealizowac płatności, w najlepszym wypadku moga przyjac czek do inkaso z
    > tym że wymagają by mieć u nich otwarte konto, a ja "niestety" jaetem

    Czeki BidPay do bodaj równowartości 2000 PLN, a najcześciej o wartości
    300 max. 400 $ realizowałem w Citibanku, brali je na 10 dni, po 10 dniach
    miałem kase na koncie. Koszt realizacji czeku nieco poniżej 5 $
    Powyżej w/w kwot biorą czeki wyłącznie do inkasa, więc lepiej nie brac
    zapłaty czekiem na wyższe kwoty.
    Nie wiem jak jest w innych bankach ale o ile mi wiadomo jest bardzo ciężko
    zrealizować taki czek, jeśli wezmą do inkasa to może to trwać 3 miesiace
    i stracisz na tym 10-12 % wartości czeku.

    Pozdro
    Art

  • 3. Data: 2005-08-26 16:20:08
    Od: "nazgul" <F...@t...pl>

    > Nie wiem jak jest w innych bankach ale o ile mi wiadomo jest bardzo ciężko
    > zrealizować taki czek, jeśli wezmą do inkasa to może to trwać 3 miesiace
    > i stracisz na tym 10-12 % wartości czeku.

    to starasze
    czek jest na $409
    w dodatku jestem klientem mbanku...
    niby BPH miało realizowac od reki i na tym oparłem swoją zgodę na zapłate
    przez bidpay..

  • 4. Data: 2005-08-26 16:33:36
    Od: "Art" <x...@x...xx>

> [...]
    > w dodatku jestem klientem mbanku...
    > niby BPH miało realizowac od reki i na tym oparłem swoją zgodę na zapłate

    BidPay jest do d****
    Na czek trzeba czekać 2 albo 3 tygodnie, pozniej realizacja czeku...
    Szkoda że Western Union jest tak drogi
    ewentualnie PayPal mógłby działać na 100 %

    Art

  • 5. Data: 2005-08-26 18:15:51
    Od: "nazgul" <F...@t...pl>

    > BidPay jest do d****
    > Na czek trzeba czekać 2 albo 3 tygodnie, pozniej realizacja czeku...
    > Szkoda że Western Union jest tak drogi
    > ewentualnie PayPal mógłby działać na 100 %

    oj! tyle to i ja wiem.

  • 6. Data: 2005-08-27 10:18:52
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Art" <x...@x...xx> wrote in news:deng90$bbr$1@news.onet.pl:

    /ciach..../

    > BidPay jest do d****
    > Na czek trzeba czekać 2 albo 3 tygodnie, pozniej realizacja czeku...

    Nie, jest calkiem niezly ... ale w druga strone (Swiat -> USA).

    W.

    --
    - remove 'usun' and the dot if you need to reply via e-mail

  • 7. Data: 2005-08-27 15:33:31
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

> [...]
    > w dodatku jestem klientem mbanku...
    > niby BPH miało realizowac od reki i na tym oparłem swoją zgodę na zapłate

    No niestety tak jest, jak sie jest klientem takiego fajnego banku ;) Juz tanszy
    jest Nordea Bank, bo darmowe prowadzenie, darmowa VE, przelewy tansze, a do tego
    wiele produktow i bankomaty te same, a rowniez dzialajacy WAP, powiadamianie
    sms, itp.

  • 8. Data: 2005-08-27 15:45:43
    Temat: Nordea darmowe prowadzenie? (was: Re: Ratunku! BIDPAY realizacja czeku.)
    Od: Miernik <m...@f...org>

    kubakj <k...@g...pl> wrote:
    > Juz tanszy jest Nordea Bank, bo darmowe prowadzenie

    A te darmowe prowadzenie to jak się ma poniżej 26 lat zapomniałeś
    napisać. Poza tym że nie ma to nic wspólnego z problemem.

    Save Europe from Software Patents
    http://www.gnu.org/philosophy/savingeurope.html