  • 1. Data: 2010-04-06 07:57:25
    Temat: DB - mozna jak w Alior/mBank?
    Od: "sam jestem" <j...@v...pl>

    DB24. Zatwierdzanie kodami z karty nie jest wg mnie wygodnym rozwiązaniem.

    CZy w DB można zrobić tak jak np. w Alir lub mBank, żeby do moich stałych
    'zaufanych' odbiorców system nie wymagał ciągłego wpisywania kodów z karty?

    Czytanie karty jak i noszenie jej ze sobą nie jest zbyt komfortowe.

    Jak w DB ominąć używanie karty kodów przy przelewach?

    SJ

  • 2. Data: 2010-04-06 10:18:32
    Temat: Re: DB - mozna jak w Alior/mBank?
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "sam jestem" <j...@v...pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Czytanie karty jak i noszenie jej ze sobą nie jest zbyt komfortowe.
    >
    > Jak w DB ominąć używanie karty kodów przy przelewach?

    wg mojej pobieznej znajomosci ich systemu to sie nie da, bo nawet przelew z
    oszcz. na ror kaze potwierdzac za pomoca kodow.

  • 3. Data: 2010-04-06 16:18:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Czytanie karty jak i noszenie jej ze sobą nie jest zbyt komfortowe.
    >
    > Jak w DB ominąć używanie karty kodów przy przelewach?

    nie można ominąć, mnie to również irytuje...
    możesz zlecić kilka przelewów i zautoryzować jedną kombinacją kodów, ale
    ma możliwości zdefiniowania przelewów, które pójdą bez kodów ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2010-04-06 20:56:29
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > nie można ominąć, mnie to również irytuje...
    > możesz zlecić kilka przelewów i zautoryzować jedną kombinacją kodów, ale
    > ma możliwości zdefiniowania przelewów, które pójdą bez kodów ;-(

    A tak przy okazji - to jest jedna karta raz na całe życie, czy czasem ją
    wymieniają?

    A może jeszcze ktoś wie czym skutecznie zmyć tą farbę przykrywkową nie
    niszcząc tego, co pod spodem?
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-04-06 21:06:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Grzexs" <g...@g...pXl> wrote in message

    > A tak przy okazji - to jest jedna karta raz na całe życie, czy czasem ją
    > wymieniają?

    Podobnie jak w Getinie, wazna na 2 lata.