    From: n...@g...pl (Nicek)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Czy w bankach pracują sami idioci?
    Date: 8 Feb 03 16:09:58 GMT
    Sender: n...@g...pl

    Nie wiem czy próbowaliście skontaktować się kiedyś z bankiem prowadzącym
    serwis przez internet za pośrednictwem emaila.
    Próbowałem kilka razy i mam wrażenie, że te banki to jakiś dom wariatów.
    1. Bank internetowy mBank nie publikuje w swoim serwisie internetowym
    adresu email do siebie. Jedyny sposób przesłania wiadomości, to
    wypełnienie formularza.
    2. Z internetem łączę się przez modem - płacę więc za czas połączenia. W
    tej sytuacji pisanie wiadomości on-line jest dla mnie absurdem.
    3. Jeden z formularzy na stronach mBanku nie działa, a ja jeszcze nie
    wiem, że jest też drugi.
    4. W końcu z całkowicie zewnętrznego źródła udaje mi się zdobyć ich
    adres email. Piszę więc do nich i wyłuszczam swoją sprawę.
    5. Ktoś z mBanku mi odpisuje. Odpowiedź przychodzi z adresu
    i...@m...com.pl jest kompletnie nie na temat. Albo ta osoba nie
    przeczytała mojego listu, albo nie zrozumiała co jest w nim napisane.
    5. Odpisuję więc na tę ich wiadomość i dokładniej oraz prościej
    wyłuszczam sprawę.
    6. Dostaję odpowiedź. Jest napisana przez kogoś innego niż ta osoba,
    która pisała do mnie wcześniej. Podobnie jak poprzednio udzielona
    odpowiedź jest nie na temat i wskazuje na całkowite niezrozumienie
    tekstu pisanego. Mail przyszedł z adresu i...@m...com.pl.
    7. Odpisuję starając się wyprostować sprawę. Dodaję kolejne szczegóły do
    mojej sprawy, aby łatwiej było im rozpoznać problem.
    8. Dostaję odpowiedź - od kolejnej osoby, która najwidoczniej nie ma
    zielonego pojęcia o sprawie...

    I tak w kółko. Można z nimi korespondować w nieskończoność. Wygląda na
    to, że jest tam jeden komputer na który przychodzą maile wysyłane na
    i...@m...com.pl i przy którym zmieniają się osoby odpisujące, tak aby
    za każdym razem klient dostawał odpowiedź od kogoś innego, kto nie ma
    zielonego pojęcia o co chodzi, co już w tej sprawie się działo itp.
    To się chyba nazywa nowoczene podejście do klienta.