  • 11. Data: 2005-01-18 10:20:09
    Temat: Re: Czy mam szanse na vise classic?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > W czym karta kredytowa zabezpieczona lokata jest lepsza od karty
    > debetowej?

    W niczym, ale autor wątku chce kredytową a nie debetową.

  • 12. Data: 2005-01-18 10:42:49
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Glenn" <g...@b...pl> writes:

    > W niczym, ale autor wątku chce kredytową a nie debetową.

    A, to chyba, że tak 8-)

    MJ

  • 13. Data: 2005-01-18 19:21:43
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 18 Jan 2005 11:18:15 +0100, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Jeżeli to prawda, to chyba im się cos pomieszało. Przecież niczym nie
    >ryzykują - w razie czego pobierają środki z lokaty i po sprawie. Ciekawe czy

    pobierają, ale tylko kwotę główną zadłużenia, bo odsetki chyba nie
    mogą być naliczane, gdy klient odbywa służbę.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2005-01-19 17:16:37
    Od: "Tomasz Bieńkowski" <d...@w...pl>

    > Z tego co widzialem na stronie multimbanku to nawet pod lokate jest
    > wymagany
    > uregulowany stosunek do sluzby wojskowej :(

    Nieprawda! Nie dawno przerabiałem to na własnej skórze. Zadnych dodatkowych
    papierów .
    Pozdrawiam Tomek.