  • 11. Data: 2009-07-08 17:09:54
    Temat: Re: Czy mBank zmienił komus oprocentowanie kredytu na Lipiec ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Zdzislaw" <k...@i...eu> wrote in message
    news:4a54c791@news.home.net.pl...

    > Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

    > bredzisz jak pokrecony.
    > 03.04.2009 spadek
    > 02.03.2009 spadek
    > itd,itd...

    > 07.05.2008 wzrost
    > itd...

    > kolejny do kolekcji nabitych, ktory umowy nie przeczytal - takie teorie
    > idz sobie glosic na forum nabitych, tam znajdziesz rownych swojemu
    > pokrojowi mantrystow.
    >
    > PLONK
    > Z.

    cóż Zdzisu.
    spierdalaj młocie.

  • 12. Data: 2009-07-08 17:12:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "george" <g...@v...pl> writes:

    [...]
    > cóż Zdzisu.
    > spierdalaj młocie.

    Bardzo ładnie się Pan przedstawił przed milionami słuchaczy. Miłego dnia
    życzę.

    KJ

    --
    poisoned coffee, n.:
    Grounds for divorce.

  • 13. Data: 2009-07-08 17:24:29
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > "george" <g...@v...pl> writes:
    >
    > [...]
    >
    > Bardzo ładnie się Pan przedstawił przed milionami słuchaczy. Miłego dnia
    > życzę.
    >
    > KJ

    W poprzednim poscie przyznałem mu racje...
    Sprawa wiec byla prawie była jasna.
    wiec po co te dodatkowe wbity ? Nie ... Zdzisiek nie odpuści.
    Dalej mi tu jakieś głodne kawałki posuwa ( w domniemaniu o "uczciwosci" i
    grze fair banku )
    Zobaczymy wiec co za miesiac zrobi Mbank i kiedy ogłosi swoje stawki.
    W moim wypadku Bank pierwszy RAZ wykorzystał ten zapis w umowie.
    Zdenerwowalem sie wiec niewiarygodnie...

    george

  • 14. Data: 2009-07-08 17:55:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message

    > W moim wypadku Bank pierwszy RAZ wykorzystał ten zapis w umowie.
    > Zdenerwowalem sie wiec niewiarygodnie...

    Przez te kilkanascie/dziesiat zlotych? Wspolczuje.

    MK

  • 15. Data: 2009-07-08 18:03:23
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:h32mhv$2su$1@news.wp.pl...
    > "george" <g...@v...pl> wrote in message

    > Przez te kilkanascie/dziesiat zlotych? Wspolczuje.
    >
    > MK

    Dajmy juz temu spokój...
    george.

  • 16. Data: 2009-07-08 18:16:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    george wrote:
    > Jak oprocentowanie (WIBOR) bedzie spadac to "swoje stawki" beda og?aszaae
    > najpó 1/4 niej jak sie da i
    > robiae w chuja wszystkich tych których termin sp?aty jest po 1/4 niejszy ni? 07
    > miesi?ca.
    > A jak bedie rosn?ae do stawki bed? "og?aszaae" najwcze?niej jak to mo?liwe.
    > Co za pierdolone chuje.

    A skąd taki wniosek?

  • 17. Data: 2009-07-08 18:17:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    george wrote:

    > có? Zdzisu.
    > spierdalaj m?ocie.

    Aha, twoje teoria poległa i argumentow zabrakło.

  • 18. Data: 2009-07-08 18:25:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
    > Przez te kilkanascie/dziesiat zlotych? Wspolczuje.

    Przecież tu chodzi o zasady :)

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2009-07-08 18:34:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > A skąd taki wniosek?

    No cóż, tutaj mnie masz.
    Historia moich doświadczeń z mBankiem o tym nie świadczy, na razie...
    Mam jednak nieodparte wrażenie że wszystko przede mną.

    george

  • 20. Data: 2009-07-08 18:37:06
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > Aha, twoje teoria poległa i argumentow zabrakło.

    Absolutnie nie to to chodzi,
    Chodzi o to że Zdzisiek gra "cfaniaka" dokręcając niepotrzebnie srube wtedy
    gdy nie trzeba.
    Koleś (ja) leży na macie (nie doczytałem umowy), walę trzy razu w matę a on
    daje do pieca.
    Sorry, ale takiej dyskusji nie zdzierżylem. Trzeba jaśniej ?

    george