  • 1. Data: 2009-07-08 06:09:35
    Temat: Już nigdy GETINU. Żeby ich.......
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Witam!

    Skuszony w kwietniu ofertami lokat w Getin Banku postanawiam i ja
    założyć u nich konto i parę lokat. Ponieważ nie chcę otwierać następnego
    dostępu internetowego w dniu 29 kwietnia (ta data jest istotna) idę
    założyć konto i pierwszą 3-miesięczną lokatę w placówce banku.

    Dzień wcześniej, 28 kwietnia, przestudiowałem ambitnie ich TOiP, wzór
    umowy i regulamin lokat. Nie ma haczyków. Zakładam więc konto i pierwszą
    lokatę. Zadowolony wracam do domu i postanawiam jeszcze tego samego dnia
    założyć następną, już pokaźniejszą lokatkę. Coś mnie jednak tknęło i
    postanowiłem przeczytać dokładnie umowę lokaty. A tam ZONK: " W przypadku
    przedterminowej likwidacji lokaty w terminie do 30 dni od założenia lub
    ODNOWIENIA lokaty, bank pobierzze opłatę manipulacyjną w wysokości 0,1%
    kwoty lokaty, min 10zł, maksimum 100 zł."

    Czyli, gdy nie podoba mi się oprocentowanie na jakim odnawia się
    trzymiesięczna lokata, to muszę być w banku w dniu jej odnowienia, bo jak
    przyjdę chociażby dzień póżniej , to KARA.

    Jak to? Przecież dzień wcześniej studiowałem na ich stronie wzór umowy i
    regulamin? No własnie, dzień wcześniej. Od 29- kwietnia weszła zmiana
    warunków lokat zakładanych w ich siedzibie. Wkurzyłem sie na takie haczyki i
    więcej lokat, oprócz tej jednej, już u nich nie założyłem. Pieniądze poszły
    do innego banku.

    Po dwóch miesiącach od tego faktu dojrzałem do założenia u nich E-getinu.
    Tam jest bez tych haczyków, poza tym przez internet jest natychmiastowa
    mozliwość dysponowania środkami, bez konieczności wizytowania banku. A mam
    do nich troche daleko i nie lubię kolejek. Szczególnie interesowała mnie
    lokata jednodniowa, tak na początek.

    W piątek popłudniu, 3 lipca zakładam E-getin. Sobota , niedziela , banki
    nie pracują , w poniedziałek popołudniu przelewam pierwsze 14 tysięcy. We
    wtorek o godzinie 13,00 jeszcze nie zaksięgowane, ale jest jeszcze w
    rozwijanych lokatach, to moje marzenie. Lokata jednodniowa. Musze iśc do
    pracy. Wracam po 22, loguje się do getinu. ZONK. Nie ma takiej lokaty.
    Wchodzę na grupę i dowiaduję się, że teraz to ja muszę iść do banku, żeby ją
    założyć.

    To po jakiego ch..a zakładałem ten E-GETIN? Zostałem DRUGI raz zrobiony w
    BUCA przez ten niby bank. Dawno nie byłem tak WKURWIONY. Te 14 tysięcy
    idzie z powrotem do innego banku. Mam ich po prostu w dupie. Co to jest Qrwa
    środek Europy, czy Bangladesz?

    azot

    P.S. I jeszcze klauzula w umowie o E-getin, ze jak przed upływem roku
    rozwiążę umowę, to 50 zł kary. Konto będzie po prostu leżeć odłogiem. Zechcą
    , to sami zamkną.

  • 2. Data: 2009-07-08 06:43:46
    Temat: Re: Już nigdy GETINU. Żeby ich.......
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "azot" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > P.S. I jeszcze klauzula w umowie o E-getin, ze jak przed upływem roku
    > rozwiążę umowę, to 50 zł kary. Konto będzie po prostu leżeć odłogiem.
    > Zechcą , to sami zamkną.

    Pamiętaj żeby do pół roku zamknąć kartę debetową.

  • 3. Data: 2009-07-08 06:48:23
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    >.
    >
    > Pamiętaj żeby do pół roku zamknąć kartę debetową.

    Debetówkę oddam im zaraz jak przyjdzie, bez aktywacji.

    azot

  • 4. Data: 2009-07-08 06:52:38
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    azot wrote:

    > Debetówkę oddam im zaraz jak przyjdzie, bez aktywacji.

    nie musisz oddawac karty

  • 5. Data: 2009-07-08 07:14:36
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinF" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > nie musisz oddawac karty

    To po pół roku będą pobierać opłaty.

    azot

  • 6. Data: 2009-07-08 07:20:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > To po pół roku będą pobierać opłaty.

    Plastiku nie musisz oddawać...

  • 7. Data: 2009-07-08 07:27:29
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    > Użytkownik "azot" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Plastiku nie musisz oddawać...

    Możesz trochę jaśniej laikowi?

    azot

  • 8. Data: 2009-07-08 07:29:35
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > Możesz trochę jaśniej laikowi?

    Idziesz do oddziału i wydajesz dyspozycję zamknięcia karty, natomiast
    fizycznie karty nie musisz przy tej okazji im oddawać.

  • 9. Data: 2009-07-08 07:48:02
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

> [...]
    > Wchodzę na grupę i dowiaduję się, że teraz to ja muszę iść do banku, żeby ją

    faktycznie zonk, nie da się już zakładać lokat jednodniowych, ale są
    za to 7 i 14 :D
    pewnie system im nie wytrzymywał takiego obciążenia

  • 10. Data: 2009-07-08 07:53:22
    Od: "azot" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...

    faktycznie zonk, nie da się już zakładać lokat jednodniowych, ale są
    za to 7 i 14 :D
    pewnie system im nie wytrzymywał takiego obciążenia

    Sam sobie załóż lokatę na 4%. Szukasz idioty?

    azot