  • 21. Data: 2009-07-08 18:47:40
    Temat: Re: Czy mBank zmienił komus oprocentowanie kredytu na Lipiec ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "george" <g...@v...pl> wrote in message
    news:h32pei$6u7$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > No cóż, tutaj mnie masz.
    > Historia moich doświadczeń z mBankiem o tym nie świadczy, na razie...
    > Mam jednak nieodparte wrażenie że wszystko przede mną.
    >
    > george

    dzwoniłem na mlinke, pytałem jakie jest uzasadnienie że wydali
    "oświadczenie" dopiero 6.07 gdy do tej pory zawsze było to przed 05.x (1.x)
    ?
    odpowiedz: Bo takie mamy prawo !
    pozostało mi sie zgodzić. prawda.
    pytanie teraz co sie ostatnio stało ze zaczeli z tego prawa "korzystać" i
    jak długo bedą to robić, zanim powrócą do poprzednich procedur ?

    znasz odpowiedź ?

    george

  • 22. Data: 2009-07-08 19:29:21
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    george wrote:

    > dzwoni?em na mlinke, pyta?em jakie jest uzasadnienie ?e wydali
    > "o?wiadczenie" dopiero 6.07 gdy do tej pory zawsze by?o to przed 05.x (1.x)
    > ?
    > odpowiedz: Bo takie mamy prawo !

    I słusznie.

    > pytanie teraz co sie ostatnio sta?o ze zaczeli z tego prawa "korzystaae" ...

    Bo mają takie prawo.

    > znasz odpowied 1/4 ?

    j.w.
    p prostu pan Zdzisiu dyrektor byl na urlopie i nie miał kto parafki
    postawić.

  • 23. Data: 2009-07-08 19:33:04
    Od: "george" <g...@v...pl>

    > I słusznie.

    > Bo mają takie prawo.

    > j.w.
    > p prostu pan Zdzisiu dyrektor byl na urlopie i nie miał kto parafki
    > postawić.

    no nic. zobaczymy za miesiąc.
    george.

  • 24. Data: 2009-07-08 19:35:38
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "george" <g...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pytanie teraz co sie ostatnio stało ze zaczeli z tego prawa "korzystać" i
    > jak długo bedą to robić, zanim powrócą do poprzednich procedur ?

    Ale przecież odpowiedź: "bo taki mają obecnie kaprys" jest w zasadzie
    wystarczająca. Szkoda, że nie ustawiłes sobie dnia spłaty np. na ósmy dzień
    miesiąca.

    mLinka nie jest w tych kwestiach podmiotem decyzyjnym a także nie istnieje
    powód aby ktoś kto te decyzje podejmuje tłumaczył się mLinkom dlaczego tak
    anie inaczej, i pretensje zgłaszane pod adresem mLinek albo banku (nie
    odnoszę się tutaj akurat do Ciebie) w podobnych przypadkach są kompletnie
    absurdalne.

    mBank ma na naszej grupie nienajlepszą "prasę" ale momentami chyba zaczynamy
    przesadzać. :D

  • 25. Data: 2009-07-08 19:53:15
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "MarekZ" <b...@a...pl> wrote in message
> [...]
    > absurdalne.
    >
    > mBank ma na naszej grupie nienajlepszą "prasę" ale momentami chyba

    Tak. Marek masz zupełna racje.
    Szkoda ze nie ustawiłem na 08 ... mój błąd.
    Cóż innego mogę powiedzieć.
    Przez kilkadziesiąt miechów nie "zauważylem" tego błędu ( a śledze
    skrupulatnie z zegarkiem w reku / excel), bo wiem że nie można bankom ufać.
    W tym miesiącu "błąd" ujrzał światło dzienne ku mojemu "ogromnemu"
    zaskoczeniu. Teraz dręczy mnie pytanie czy to jest "wypadek" przy pracy
    mBanku ze Zdziśkiem wracającym z urlopu i jego parafką w tle czy raczej
    idzie "nowe".
    Przy okazji mlinka zdradziła że "wewnętrznie" poszło info o zmianie
    oprocentowania i jest ono datowane na 1.07....

    george

  • 26. Data: 2009-07-08 22:17:59
    Od: Ra <a...@a...com>

    george pisze:
> [...]
    > pytanie teraz co sie ostatnio stało ze zaczeli z tego prawa "korzystać" i
    > jak długo bedą to robić, zanim powrócą do poprzednich procedur ?

    ja w mille miałem to samo, doradca tłumaczył mi długo że bank zmieni %
    jak różnica będzie większa niż 0.25% i tak też mam w umowie. I ani razu
    tak nie zrobił a trafiłem akurat na cykl podwyżek. I jeszcze ze 3
    miesiące mi zajęło zanim wydobyłem potwierdzenie tego faktu od banku bo
    tam nikt nie słyszał o tej konstrukcji

  • 27. Data: 2009-07-09 10:53:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 08 Jul 2009 21:53:15 +0200, george napisał(a):

    > Tak. Marek masz zupe?na racje.
    > Szkoda ze nie ustawi?em na 08 ... mój b??d. Có? innego moge powiedzieae.

    Słuchaj nie Ty pierwszy i nie ostatni dałeś się złapać na haczyk, którego
    widać nie było, który przeoczyłeś. Nawet najlepszym się zdarza i wiadomo,
    że boli. Jak widać ostatnimi czasy mbank, utrzymuje swoje 0 PLN za ekonto
    w dobie kryzysu, jednocześnie łupiąc na innych frontach i być może, to
    jest właśnie, ten nowy nieeksplorowanych jeszcze dziewiczy teren a być
    może czysty przypadek. Umowę podpisałeś - klamka zapadała. Jednak emocje
    mógłbyś pohamować, bo nie za dobrze wypadłeś a wręcz przeciwnie - byle
    jak, ale się zachowuj ;)

    Xenocide

  • 28. Data: 2009-07-09 10:57:16
    Temat: Re: Czy mBank zmieni3 komus oprocentowanie kredytu na Lipiec ?
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "xbartx" <b...@h...net> wrote in message

> [...]
    > może czysty przypadek. Umowę podpisałeś - klamka zapadała. Jednak emocje
    > mógłbyś pohamować, bo nie za dobrze wypadłeś a wręcz przeciwnie - byle

    wiem, na szczescie to nie konkurs pieknosci.
    george.

  • 29. Data: 2009-07-09 17:08:11
    Temat: Re: Czy mBank zmieni? komus oprocentowanie kredytu na Lipiec ?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    xbartx <b...@h...net> writes:

    > Jak widać ostatnimi czasy mbank, utrzymuje swoje 0 PLN za ekonto
    > w dobie kryzysu

    Wielka mi zasluga. Na pewno w polaczeniu z oszczednosciami na wszystkim
    (chocby brak oddzialow, wszystko przeprowadzane elektronicznie) wychodzi
    tylko na plus.
    --
    Krzysztof Halasa