  • 1. Data: 2009-07-08 07:26:57
    Temat: Promocja lipcowa w Lukasie?
    Od: "Gerard" <s...@o...pl>

    Wczoraj próbując założyć lokatę w LukasBanku pod koniec zakładania pojawiło
    się nowe okienko z pytaniem czy chcę skorzystać z "Promocji lipcowej" lokat
    czy też nie. Domyślne było NIE.
    Promocja ta to podobno dodatkowe 0.5%. Jednak po kliknięciu na szczegóły
    pojawia się puste okienko. Na stronie Lukasa słowem o tym nie wspominają.

    No i tu moje pytanie. Wiecie, co to za promocja? Są jakieś kruczki lub
    dodatkowe warunki? No i dlaczego nie jest domyślnie dodawana tylko konieczne
    jest jakieś dodatkowe kliknięcia.

    Z góry dziękuję za pomoc
    Gerard