  • 1. Data: 2004-03-08 12:55:46
    Temat: Re: Multi we Wrocławiu - nowa placówka?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nowa placówka we Wrocławiu?

    Jaka nowa? Przecież jest już od dawna ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2004-03-08 12:55:58
    Temat: Multi we Wrocławiu - nowa placówka?
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Właśnie dostałem ulotkę na ulicy z Multi. Tak ją sobie oglądam bez
    większych emocji, aż tu nagle widzę na samym dole: "Multibank, Plac
    Teatralny 2". Nowa placówka we Wrocławiu?

  • 3. Data: 2004-03-08 19:04:42
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-08 13:55, Użytkownik Glenn napisał:
    > Jaka nowa? Przecież jest już od dawna ;-)

    No bo to nowa_od_pół_roku ;>

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 4. Data: 2004-03-08 21:10:01
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:c2ig4e$mrt$1@absinth.dialog.net.pl...

    > No bo to nowa_od_pół_roku ;>

    Ale obsługa tak samo bez sensu jak na Mikołaja - są wolni pracownicy, ale
    zwykle nie od tego, co potrzebuję. "Aa, wpłata... A to tylko koleżanka".
    "Aa, umowa... A to tylko kolega". :-/

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 5. Data: 2004-03-09 06:41:31
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Marcin Nowakowski wrote:

    > No bo to nowa_od_pół_roku ;>

    Na prawdę? Od pół roku? A ja byłem w okolicy 3 dni temu i nic nie
    widziałem. No nieźle ;(

  • 6. Data: 2004-03-09 08:13:20
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    Pa_K wrote:

    > Na prawdę? Od pół roku? A ja byłem w okolicy 3 dni temu i nic nie
    > widziałem. No nieźle ;(
    Bo to po drugiej stronie niz Kogut ;)

  • 7. Data: 2004-03-09 10:46:53
    Od: Pa_K <p...@p...onet.pl>

    Piotr Sieniawski wrote:

    > Bo to po drugiej stronie niz Kogut ;)

    A ja tam byłem w BGŻecie, czyli po właściwej stronie ;)

  • 8. Data: 2004-03-09 18:50:40
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-09 11:46, Użytkownik Pa_K napisał:
    > A ja tam byłem w BGŻecie, czyli po właściwej stronie ;)

    No więc od BGŻtu, w stronę Opery, przed Politechniką i całkiem fajową
    cukierenką;>

  • 9. Data: 2004-03-09 18:51:25
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-03-08 22:10, Użytkownik Tomasz Waszczynski napisał:

    > "Aa, umowa... A to tylko kolega". :-/

    Hm, pracuje tam część osób, które wcześniej zatrudnione były w Citi,
    więc trochę mnie to dziwi...

  • 10. Data: 2004-03-09 19:11:14
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> napisał w
    wiadomości news:c2l3n2$s9$2@absinth.dialog.net.pl...

    > Hm, pracuje tam część osób, które wcześniej zatrudnione były w Citi,
    > więc trochę mnie to dziwi...

    Ja się przystosowałem ;(

    Pozdrawiam,
    Washko