  • 1. Data: 2004-03-08 12:44:43
    Temat: BZ WBK robi badania telefoniczne
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Co prawda nie wiem czy do mnie czy wspolokatora ;)
    ale dzwonili z BZ WBk i chcieli rozmawiac z osoba odpowiedzialna w domu za
    kontakt z bankiem...
    Niestety nie chcial mnie przepytac, kiedy go poinformowalem, ze juz od 2
    miesiecy ok. konta nie mam i nie jestem klientem ;)))
    No coz - nie przydam sie w podniesieniu jakosci uslug...
    ale + dla nich. Zobaczymy co z tego wyniknie

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    http://www.prnews.pl/ - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-03-08 21:13:33
    Temat: Re: BZ WBK robi badania telefoniczne
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > Niestety nie chcial mnie przepytac, kiedy go poinformowalem, ze juz
    > od 2 miesiecy ok. konta nie mam i nie jestem klientem ;)))

    A zgodę na przetwarzanie danych im zostawiłeś? ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

  • 3. Data: 2004-03-08 22:22:05
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Michał 'Amra' Macierzyński' wyklawiaturzył/a w niusie
    c2hpt0$f7g$...@n...onet.pl taką oto treść:

    | Co prawda nie wiem czy do mnie czy wspolokatora ;)
    | ale dzwonili z BZ WBk i chcieli rozmawiac z osoba odpowiedzialna w
    | domu za kontakt z bankiem...

    Do mnie z miesiac temu na komorke (nr podany do kontaktu) dzwonila panienka
    o 9 rano w sobote:-( Przepytala mnie na okolicznosc zadowolenia z uslug,
    jakie dodatkowe uslugi bym chcial itd.
    Powiedzalem, ze chialbym miec mozliwosc dokonywania przelewow na dowolny
    rachunek przez bzwbk24 (bez tokenu) i za tydzien - dwa bank uruchomil usluge
    smskod:-)

    Poza tym panienka zeznala, ze nie jest z BZWBK, tylko z firmy, ktorej bank
    zlecil przeprowadzanie ankiet. Ankieta miala trwac 10 min., a trwala 20 (bo
    sie musialem dobudzic:-)

    ->piotr