  • 1. Data: 2002-04-29 11:47:16
    Temat: Czy lubimy swój bank?
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    za http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?_WID=261222

    Czy lubimy swój bank? WP 2002-04-29 (12:01)
    Według TNS Finance Index, badania przeprowadzonego przez OBOP, najbardziej
    zadowoleni z usług bankowych są klienci Lukas Banku (średnia ocena 5,58 w
    siedmiopunktowej skali), zaś najmniej klienci Millenium BIG Bank (4,59).

    Wysokie oceny otrzymały również banki: Kredyt Bank (5,24) oraz Banki
    Spółdzielcze (5,13). Wokół średniej (5,01) oscylują zaś oceny klientów
    takich banków, jak: Bank Gospodarki Żywnościowej (5,03); Bank Zachodni WBK
    (5,00), PKO BP (4,96), BPH PBK (4,96); PeKaO (4,92) oraz ING Bank Śląski
    (4,89).

    Według danych OBOP 53,3% Polaków korzystających z usług bankowych dochowuje
    wierności swojemu bankowi ponad 5 lat, zaś 28,4% aż 10 lat. Z usług
    bankowych korzysta obecnie 61% osób, które ukończyły 15 lat. Największą
    liczbę klientów skupiają banki: PKO BP, Pekao S.A., Banki Spółdzielcze, ING
    Bank Śląski, PBH PBK, Bank Zachodni WBK oraz Bank Gospodarki Żywnościowej.
    (aka)

  • 2. Data: 2002-04-29 12:00:45
    Temat: Re: Czy lubimy swój bank?
    Od: "minik" <m...@m...net>

    A gdzie kochany Multi? =)

  • 3. Data: 2002-04-29 12:05:54
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Użytkownik wrote:
    > A gdzie kochany Multi? =)

    zabraklo skali ;))))))))

  • 4. Data: 2002-04-29 12:16:36
    Od: "SS" <s...@o...pl>

    Co do Millenium to zasluzyli na ostatnie miejsce - poziom uslug i obslugi
    spada "na leb na szyje"

    BTW. Wie ktos jak w miare szybko i bez duzych ceregieli zlikwidowac konto
    MillePensja ????

  • 5. Data: 2002-04-29 12:26:58
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > zabraklo skali ;))))))))

    Nie przesadzaj, ja bym nie dal wiecej jak 6,9 ;-)

  • 6. Data: 2002-04-29 12:35:00
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > zabraklo skali ;))))))))

    To az tak zle?

  • 7. Data: 2002-04-29 12:35:02
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości

    > Nie przesadzaj, ja bym nie dal wiecej jak 6,9 ;-)

    a ja bym jeszcze odciol ze 0,5 za brak KK (ponoc w planach z teg co slychac
    na grupie).
    A tak mi przyszo do gowy - moze to KK bedzie EC Electron ;-D choc malo
    prawdopodobne ;-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-04-29 12:37:22
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

> [...]
    > na grupie).
    > A tak mi przyszo do gowy - moze to KK bedzie EC Electron ;-D choc malo

    Jako, ze nie potrzebuje KK to dla mnie to nie wada :-)
    Brakowalo mi tylko walut (ror + inkasa czekow) ale od 6 maja podobno
    wszystko ma juz byc, tak wiec ta ocena to taka troche nel futuro.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2002-04-29 12:38:23
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 02:35:02PM +0200, =?ISO-8859-2?Q? Jaros=B3aw?= Popiel wrote:

> [...]
    > na grupie).
    > A tak mi przyszo do gowy - moze to KK bedzie EC Electron ;-D choc malo

    KK lepiej nie miec z tego samego banku co ror - pamietaj ze bank moze
    probowac wejsc Tobie na Twoj rachunek.

    A tak btw - czy citi by dostal 0.5 wiecej za posiadanie kk? To moze
    razem by mial z 1pkt (bo drugie 0.5 za kanal internetowy).

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-04-29 12:44:45
    Od: "Jaroslaw Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > A tak btw - czy citi by dostal 0.5 wiecej za posiadanie kk? To moze
    > razem by mial z 1pkt (bo drugie 0.5 za kanal internetowy).

    Citi wynikow jakos nie podawali ;-) chyba wypadl koszmarnie ;-)

    --
    JaKi