  • 1. Data: 2002-04-29 11:05:29
    Temat: Pekao Leasing na Brackiej w Warszawie
    Od: Robert Morusiewicz <r...@e...pl>

    Witam,

    Od dwóch tygodni próbowałem załatwić leasing motocykla w Pekao Leasing. W zeszłym
    tygodniu w
    okolicach wtorku zadzwoniła panienka, że przygotują umowę na poniedziałek. Pojechałem
    tam
    dzisiaj i co? Niezbyt mile mnie przywitano. Na początek spytano czy byłem zapraszany
    na jedenastą?

    Zatkało mnie. Dalej było coraz gorzej. A dyrektor (niejaki Brzóska - takiej łachudry
    dawno nie
    widziałem) po prostu robił mi łaskę, że ze mną rozmawia. Podkreślił nawet, że ma to
    związek z
    małą wartością umowy. W końcu zabraliśmy z żoną dokumenty i wyszliśmy. Kupię moto za
    gotówkę.
    A planowałem, że wyleasingujemy tam dla wydawnictwa w którym pracuję sprzęt do nowego
    studia
    pre-presowego za ciężką kasę (~100 tys. euro). A tak to się obejdzie smakiem.

    W związku z tym poszukuję firmy leasingowej, która oferuje leasing za rozsądną cenę.
    Najlepiej
    za mniej niż 110 %. Oferty mailem.

    --

    - pozdrawiam