  • 21. Data: 2002-05-06 18:59:25
    Temat: Re: Czy lubimy swój bank?
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@n...isn.pl> napisał w wiadomości
    news:aajbna$mkv$1@news.tpi.pl...
    > za http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?_WID=261222
    >
    > Czy lubimy swój bank? WP 2002-04-29 (12:01)
    > Według TNS Finance Index, badania przeprowadzonego przez OBOP,
    najbardziej
    > zadowoleni z usług bankowych są klienci Lukas Banku (średnia ocena
    5,58 w
    > siedmiopunktowej skali), zaś najmniej klienci Millenium BIG Bank
    (4,59).

    A jakie były kryteria oceny? Zupełnie subiektywne? Ankietowany po
    prostu zakreślał jedną z ocen? Czy może oceniał jakość poszczególnych
    produktów, a OBOP liczył średnią?
    A ilu z tych klientów było (w tym samym czasie lub wcześniej)
    klientami innych banków? A jak się ma ocena oferty banków spółdzielczych
    do oceny oferty np. ING BS, BZ WBK czy Lukas Banku?

    > Wysokie oceny otrzymały również banki: Kredyt Bank (5,24) oraz Banki
    > Spółdzielcze (5,13). Wokół średniej (5,01) oscylują zaś oceny klientów
    > takich banków, jak: Bank Gospodarki Żywnościowej (5,03); Bank Zachodni
    WBK
    > (5,00), PKO BP (4,96), BPH PBK (4,96); PeKaO (4,92) oraz ING Bank
    Śląski
    > (4,89).
    >
    > Według danych OBOP 53,3% Polaków korzystających z usług bankowych
    dochowuje
    > wierności swojemu bankowi ponad 5 lat, zaś 28,4% aż 10 lat.

    To dla mnie ci dziesięciolatkowie są niewiarygodni.

    > Z usług
    > bankowych korzysta obecnie 61% osób, które ukończyły 15 lat.
    Największą
    > liczbę klientów skupiają banki: PKO BP, Pekao S.A., Banki
    Spółdzielcze, ING
    > Bank Śląski, PBH PBK, Bank Zachodni WBK oraz Bank Gospodarki
    Żywnościowej.
    > (aka)

    A jak się to ma do tempa wzrstu liczby rachunków? Jak się ma ilość
    rachunków do np. okresu działalności na rynku?

    Pytania retoryczne. Nie odpowiadać.
    A najlepiej byłoby nie cytować - takie oskubane dane niczemu dobremu
    nie służą.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl