  • 1. Data: 2004-01-16 10:51:07
    Temat: ewidencjonowanie wielu małych wpłat na rachunku
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    witam

    mam zamiar zalozyc dz. gosp. i co za tym idzie konieczne bedzie rowniez
    zalozenia firmowego konta bankowego

    z tyt. prowadzonej dzialalnosci bede otrzymywal miesiecznie min.
    kilkadziesiat
    wplat na rachunek w takiej samej wysokosci (abonament)

    moje pytanie jest nastepujace:
    w ktorym banku najlepiej zalozyc konto (koszty i funkcjonalnosc), aby bez
    wiekszego
    problemu moznaby sprawdzic, ktory klient dokonal juz wplaty, a ktory zalega
    ?

    czy najlepszym rozwiazaniem byloby posiadanie rachunku glownego + subkonto
    dla kazdego klienta czy moze jest jakis inny sposob lub system oferowany
    przez
    banki ?

    przypominam, ze firma nie bedzie duza i koszty w/w rozwiazania nie moga byc
    zbyt wysokie

    --
    pozdrawiam
    Bob

  • 2. Data: 2004-01-16 10:54:18
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > przypominam, ze firma nie bedzie duza i koszty w/w rozwiazania nie moga
    byc
    > zbyt wysokie

    Załóż w Inteligo. Możesz sobie do konta głównego zakładać dowolną liczbę
    subkont. Każdy klient będzie miał "swoje" subkonto, a Ty będziesz mógł
    szybko sprawdzić, kto zapłacił, a kto nie.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2004-01-16 10:57:57
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > subkont. Każdy klient będzie miał "swoje" subkonto, a Ty będziesz mógł
    > szybko sprawdzić, kto zapłacił, a kto nie.

    ale czy inteligo oferuje rowniez konto dla podmiotow gosp. ?
    bede potrzebowal rowniez kredyt obrotowy

    poza tym minus jest taki, ze z kazdego rachunku "recznie" trzeba przelac
    kwote wplaty
    na rachunek glowny, przy wiekszej ilosci wplat jest to dosc
    czasochlonne.........

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 4. Data: 2004-01-16 11:09:53
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    > poza tym minus jest taki, ze z kazdego rachunku "recznie" trzeba przelac
    > kwote wplaty
    > na rachunek glowny, przy wiekszej ilosci wplat jest to dosc
    > czasochlonne.........

    Jest na to metoda: przy każdym koncie ustalasz RAZ zlecenie stale, na np
    ostatni dzien miesiąca, w którym wplata ma dotrzec, Albo inny dzień, to
    już sam ustalasz.

    I tak:

    1. Klient wplaca 10zł np 10-go
    2. Zlecenie stale z tego konta jest ustawione na 15go na Twoje głowne
    konto.
    3. 15go automat przelewa ze wszystkich kont na Twoje.
    4. Jesli klient nie wplacil - po prostu się nie wykona i tyle - dodatkowo
    otrzymasz o tym smsa.

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-01-16 11:18:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > ale czy inteligo oferuje rowniez konto dla podmiotow gosp. ?
    > bede potrzebowal rowniez kredyt obrotowy

    Oferuje, z tym że o "kredytach obrotowych" to raczej zapomnij. Jeżeli
    potrzebny Ci kredyt, to będziesz musiał poszukać gdzie indziej. Co do
    przelewania na główne konto z subkont, to już kolega odpowiedział :-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-01-16 11:26:19
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    > potrzebny Ci kredyt, to będziesz musiał poszukać gdzie indziej. Co do
    > przelewania na główne konto z subkont, to już kolega odpowiedział :-)

    pomysl z automatem w inteligo wydaje sie dobry, jezeli ludzie zaplaca w
    terminie
    to wszystko ladnie splynie na glowny rachunek i w dodatku za takie przelewy
    sie nie placi

    minusem tego banku jest to, ze mozna uzyskac tylko 2000zl debetu na koncie

    przejrzalem rowniez oferty mBanku i Multibanku
    tam latwiej i w wiekszej wysokosci mozna otrzymac kredyt natomiast
    nie ma rozwiazania dotyczacego ewidencjonowania platnosci ;-(

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 7. Data: 2004-01-16 11:50:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Bob" <b...@p...pl> writes:

    > tam latwiej i w wiekszej wysokosci mozna otrzymac kredyt natomiast
    > nie ma rozwiazania dotyczacego ewidencjonowania platnosci ;-(

    Nie ma chyba obowiazku wystepowania o kredyt do tego samego banku, w
    ktorym ma sie to konto do zbierania platnosci?

    MJ

  • 8. Data: 2004-01-16 12:22:12
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > Nie ma chyba obowiazku wystepowania o kredyt do tego samego banku, w
    > ktorym ma sie to konto do zbierania platnosci?
    >
    > MJ

    jezeli chce wystapic o kredyt w koncie lub obrotowy to wplywy musza byc
    kierowane
    na to samo konto, takie zyczenie ma bank

    --
    pozdrawiam
    Bob

  • 9. Data: 2004-01-16 14:01:31
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    Gdy juz sie zdecydujesz na Inteligo, nie zapomnij, że na poczatku bedziesz
    potrzebowal sporej ilosci kodów z karty ze zdrapką, mozesz zamowic od razu
    po zaloozeniu konta, myslę, ze Wojciech N. bedzie wiedzial ile mozna
    maksymalnie zamowic :)
    -
    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 10. Data: 2004-01-16 14:38:32
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "SebCz" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > potrzebowal sporej ilosci kodów z karty ze zdrapką, mozesz zamowic od razu
    > po zaloozeniu konta, myslę, ze Wojciech N. bedzie wiedzial ile mozna

    Nie ma czegoś takiego.
    Zdrapkę dostaje się automagicznie, w przesyłce startowej. Po zużyciu 20 z 40
    kodów automagicznie dociera nowa, pocztą. To nie mBank. ;-)

    Przed zużyciem 20 kodu można zamówić u konsultanta kartę kodów, ale
    nieaktywna karta może być tylko jedna.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl