  • 1. Data: 2004-01-16 11:39:28
    Temat: Lukas Sa POśrednik finansowy
    Od: "Brygida" <b...@o...pl>

    Szukam informacji na temat firmy Lukas sa ( pośrednika finansowego )
    Przkopałam cały net:) czy ktoś z was posiada jakieś informacji na temat tej
    firmy i ma możliwośc udostepnienia ich
    Szczególnie chodzi mi o materiały od 1998 roku + raporty roczne

    Prosze piszcie wszystko co ma zwiazek z tą firmą
    Dzieki

  • 2. Data: 2004-01-16 11:43:34
    Temat: Re: Lukas Sa POśrednik finansowy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Brygida <b...@o...pl> wrote:
    > Szukam informacji na temat firmy Lukas sa ( pośrednika finansowego )
    > Przkopałam cały net:) czy ktoś z was posiada jakieś informacji na
    > temat tej firmy i ma możliwośc udostepnienia ich

    bo takich rzeczy nie szuka sie w necie tylko w bibliotece...

  • 3. Data: 2004-01-16 11:55:40
    Od: b...@o...pl

    jeżeli masz głupio odpowiadać to wogóle tego nie rób
    To jest dla normalnych ludzi logiczne , że skoro czegoś nie ma na necie to może
    to być w bibliotece.
    Ale po to zadałam to pytanie, bo może ktoś już szukał czegoś w tmy temacie i
    może podpowiedzieć gdzie i w czym szukać żeby nie przeszukiwać całej bibloteki

  • 4. Data: 2004-01-16 12:03:13
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    b...@o...pl said the following on 2004-01-16 12:55:
> [...]
    > może podpowiedzieć gdzie i w czym szukać żeby nie przeszukiwać całej bibloteki

    No więc Amra ci odpowiedział, że raczej na net nie ma co liczyć. A, z
    tego co wiem, on też pewnie takich rzeczy szukał.

    KJ

  • 5. Data: 2004-01-16 12:04:07
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > Ale po to zadałam to pytanie, bo może ktoś już szukał czegoś w tmy
    temacie i
    > może podpowiedzieć gdzie i w czym szukać żeby nie przeszukiwać całej
    bibloteki

    Po co całą bibliotekę? Nie wystarczy sprawdzić w katalogu?

    BP NNMSP

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2004-01-16 12:04:38
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > Ale po to zadałam to pytanie, bo może ktoś już szukał czegoś w tmy
    > temacie i może podpowiedzieć gdzie i w czym szukać żeby nie

    Taaak? A przeszukiwales archiwum Rzepy, GW i PB? Tez w sieci a nie
    znajdziesz w googlu.
    Poza tym pytaj u zrodla - firma ma rzecznika prasowego i to calkiem dobrego.

  • 7. Data: 2004-01-16 12:08:05
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Taaak? A przeszukiwales archiwum Rzepy, GW i PB? Tez w sieci a nie
    > znajdziesz w googlu.

    Mialo byc "przeszukiwalas".
    W sieci na zwyklych stronach nic nie znajdziesz.

  • 8. Data: 2004-01-16 12:17:31
    Od: b...@o...pl

    > Mialo byc "przeszukiwalas".
    > W sieci na zwyklych stronach nic nie znajdziesz.

    Jeżeli chodzi o katalog bibloteczny: nie ma szans na to aby coś bylo konkretnie
    pod tą firme... Posrednictwo finansowe mnie nie interesuje tylko sama firma
    Jeżeli napisałam że przeszukałam cały net to również zajżałam w archiwa różnych
    gazet.. i oczywiście znalazłam... ale mało
    A rzecznik prasowy... przedstawi mi firme w samych superlatywach... a nie o to
    mi chodzi
    Częśc materiałów posiadam od osoby pracującej w firmie.. ale nadal to jest
    mało .. są to materiały które bardziej sie nadaja na reklamowe :)

  • 9. Data: 2004-01-16 12:24:58
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> wrote:
    > Częśc materiałów posiadam od osoby pracującej w firmie.. ale nadal to
    > jest mało .. są to materiały które bardziej sie nadaja na reklamowe :)

    Gazeta Bankowa, miesiecznik Bank, Businessman Magazine - tam cos znajdziesz
    (w Rzepie tez jest sporo - pamietam jak szukalem swego czasu).
    Wyniki finansowe - z tym bedzie trudniej :) Trzeba polazic - chociaz nawet
    nie mam pojecia gdzie :)
    Ale Pani Ania z Lukasa ci pomoze - jestem pewien.

  • 10. Data: 2004-01-16 12:32:16
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bu8l8f$jd2$1@news.onet.pl...

> [...]
    > nie mam pojecia gdzie :)
    > Ale Pani Ania z Lukasa ci pomoze - jestem pewien.

    W Rzepie nawet dzisiejszej jest troszke:
    http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040116/e
    konomia/ekonomia_a_2.html
    Pozdrawiam
    Karolina