  • 11. Data: 2002-04-02 09:45:11
    Temat: Re: Czy któryś z banków wydaje karte ze zdjęciem
    Od: amd <d...@u...gda.pl>

    Grzegorz wrote:

    > :)
    >
    > Ja zamiast podpisu napisalem czarnym markerem "SPRAWDZ DOKUMENT". Dziala
    > rewelacyjnie, polecam.
    >
    > grzegorz

    W Gdansku tak ze trzy tygodnie temu kupowalem "czarnoksieznika z archipelagu" w
    obcojezycznej ksiegarni. Przede mna ksiazke jakas kupowala babeczka.
    Powiedziala do kasjerki: - moze mi pani tutaj polozyc te karte ? Bo to karta
    mojego meza i musze podrobic ten podpis.
    Kasjerka - ale jak to ?
    Babeczka - no bo jak sa tez co sie wprowadza PIN kod to nie ma problemu bo
    znam, ale jak jest tak jak tutaj (trzeba podpisac) to musze popatrzec.
    Kasjerka - ale ja nie wiem czy pani moze korzystac z karty meza.
    Babeczka - ale to nie jest karta kogos obcego tylko mojego meza.
    Kasjerka - ale wydaje mi sie ze pani nie moze placic ta karta.
    Babeczka - ale dlaczego nie ?
    w sumie panie sprzedawczynie sie specjalnie nie opieraly. Pani grzecznie
    zaplacila i poszla.
    amd

  • 12. Data: 2002-04-02 12:32:46
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    Zgłoś to do ich centrum rozliczeniowago- może odniesie skutek ;-)
    Grzegorz

  • 13. Data: 2002-04-02 12:43:11
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > większe zdjęcia to oferują banki z usa (europejskie chyba nie)

    Nieprawda! mBank na swoich kartach zamieszcza zdjęcie...
    delfina :-)))

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 14. Data: 2002-04-02 13:00:11
    Od: amd <d...@u...gda.pl>

    Grzegorz wrote:

    > Zgłoś to do ich centrum rozliczeniowago- może odniesie skutek ;-)
    > Grzegorz

    ? A po co ????

  • 15. Data: 2002-04-02 14:08:39
    Temat: Re: Czy który? z banków wydaje karte ze zdjęciem
    Od: Michal 'CeFeK' Nazarewicz <n...@n...pl>

    On Sat, 30 Mar 2002 11:27:57 +0100, Wojtek Frabinski
    <w...@a...net.pl> wrote:

    >Nie tylko. Jeszcze PBK ISIC dla studentow (zdjecie na rewersie).

    O, a jak ją można uzyskać?

  • 16. Data: 2002-04-02 17:48:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 02 Apr 2002 16:08:39 +0200, Michal 'CeFeK' Nazarewicz
    <n...@n...pl> wrote:

    >O, a jak ją można uzyskać?

    Byc studentem, miec chyba mniej niz 26 lat i konto w PBK.
    Chyba tez ktos inny majacy konto w PBK moze zamowic ta karte dla
    studenta (do swojego konta).
    Kosztuje chyba 60 zl.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 17. Data: 2002-04-03 08:02:34
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:e...@4...com..
    .

    > Byc studentem,

    Dziennym?

    Karol

  • 18. Data: 2002-04-03 09:13:01
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 3 Apr 2002 10:02:34 +0200, "Karol" <a...@b...com> wrote:

    >Dziennym?

    A co, ja informacja PBK :-)
    Nie jestem pewnien chyba tak. Dla zaocznych i mlodych niestudentow
    maja chyba druga karte YISIC (czy jakas tak), ale nie wiem czym sie
    dokladnie rozni i czy ma fotke.