  • 1. Data: 2002-03-26 16:13:39
    Temat: Zmiana danych osobowych
    Od: Artur Fortuna<f...@u...agh.edu.pl>

    Zmieniłem parę istotnych danych osobowych i musiałem o tym zawiadomić parę
    instytucji, w tym banki. Wyglądało to tak:
    (Pekao SA - TelePekao24)
    -wystarczył list wysłany z wewnętrznej poczty dostępnej po zalogowaniu.
    (mBank)
    -musiałem tradycyjną pocztą wysłać list o specjalnej treści, którą uprzejmna
    pani podyktowała mi przez telefon (!). Twierdziła, że nie ma tego na stronie
    www.

    Jestem ciekaw jak to wygląda w innych bankach?

    --
    Artur Fortuna

  • 2. Data: 2002-03-26 18:21:36
    Temat: Re: Zmiana danych osobowych
    Od: "Rafal" <m...@p...gazeta.pl>

    Jest taki formularz na www. Nie dawno korzystalem:

    http://info.mbank.com.pl/faq14.html

  • 3. Data: 2002-03-27 12:24:56
    Od: Artur Fortuna<f...@u...agh.edu.pl>

    Rafal <m...@p...gazeta.pl> wrote:
    > Jest taki formularz na www. Nie dawno korzystalem:

    Wielce mnie to cieszy, że jeden absurd ubył.
    Niestety pozostały trzy, powiedzmy, dziwactwa:
    - specjalna forma oświadczenia;
    - kserokopie dokumentów;
    - wysyłanie pocztą.

    --