  • 1. Data: 2002-03-26 17:43:16
    Temat: Czy któryś z banków wydaje karte ze zdjęciem
    Od: "KRISTOW" <n...@p...onet.pl>

  • 2. Data: 2002-03-26 17:48:06
    Temat: Re: Czy któryś z banków wydaje karte ze zdjęciem
    Od: <n...@p...onet.pl>

    niestety tylko citibank

  • 3. Data: 2002-03-26 19:38:29
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 26, 2002 at 06:48:06PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > niestety tylko citibank

    A uzytecznosc tego zdjecia jak cholera ;-))

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-03-26 19:43:43
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > A uzytecznosc tego zdjecia jak cholera ;-))

    większe zdjęcia to oferują banki z usa (europejskie chyba nie)

  • 5. Data: 2002-03-26 19:46:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 26, 2002 at 08:43:43PM +0100, n...@p...onet.pl wrote:

    > większe zdjęcia to oferują banki z usa (europejskie chyba nie)

    A po cholere mi wieksze zdjecie? Ja sie czepiam zdjecia jako takiego ;-)

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-03-26 22:03:54
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > A uzytecznosc tego zdjecia jak cholera ;-))

    A jaka przyjemnosc z korzystania karty tesciowej... =)

  • 7. Data: 2002-03-30 10:27:57
    Temat: Re: Czy który? z banków wydaje karte ze zdjęciem
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 26 Mar 2002 18:48:06 +0100, <n...@p...onet.pl> wrote:

    >niestety tylko citibank

    Nie tylko. Jeszcze PBK ISIC dla studentow (zdjecie na rewersie).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-03-31 22:31:42
    Od: Tomasz Trzeszkowski <t...@t...com>

    Wojtek Piecek wrote:

    >A uzytecznosc tego zdjecia jak cholera ;-))

    Zdjęcie jak zdjęcie.
    Ale masz dodatkowo podpis którego nie ruszy spirytus :)

    Tomek

  • 9. Data: 2002-03-31 22:56:29
    Od: "PJ" <hosi@_NOSPAM_o2.pl>

    Użytkownik "Tomasz Trzeszkowski" <t...@t...com> napisał:

    > Ale masz dodatkowo podpis którego nie ruszy spirytus :)

    z kolei wiadomo jak ten podpis jest weryfikowany przez wiekszosc kasjerow :)

    PJ

  • 10. Data: 2002-04-01 21:26:59
    Od: "Grzegorz" <N...@p...onet.pl>

    "PJ" <hosi@_NOSPAM_o2.pl> wrote in message news:a8844e$qvj$1@news.tpi.pl...

    > z kolei wiadomo jak ten podpis jest weryfikowany przez wiekszosc kasjerow
    :)

    Ja zamiast podpisu napisalem czarnym markerem "SPRAWDZ DOKUMENT". Dziala
    rewelacyjnie, polecam.

    grzegorz