  • 1. Data: 2002-03-26 17:18:25
    Temat: Zmiany... zmiany... zmiany...
    Od: p...@p...onet.pl

    Informuję, że z dniem 29.03.2002 kończy się okres mojej współpracy z BRE
    Bank SA. Przechodzę do "cywila". Dziękuję za kierowane do mnie pytania,
    reklamacje i propozycje.
    --
    pjo

  • 2. Data: 2002-03-26 17:34:54
    Temat: Re: Zmiany... zmiany... zmiany...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Informuję, że z dniem 29.03.2002 kończy się okres mojej współpracy z BRE
    > Bank SA. Przechodzę do "cywila". Dziękuję za kierowane do mnie pytania,
    > reklamacje i propozycje.

    O kurde....
    fortis, Fortis szuka fachowca ;) Tylko obiecaj ze bede mial zaraz VC

    O co poszlo??? :)

  • 3. Data: 2002-03-26 17:51:37
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > O kurde....
    > fortis, Fortis szuka fachowca ;) Tylko obiecaj ze bede mial zaraz VC
    >
    > O co poszlo??? :)

    Odpowiedż na pytanie wyklucza realizację obietnicy :-))

    BAH

  • 4. Data: 2002-03-26 17:55:40
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Odpowiedż na pytanie wyklucza realizację obietnicy :-))

    Dobra - nie musze wiedziec :)
    Idz do Fortisa.
    ale pamietaj o chargu dla mnie (kurde nie daruje im tej karty ;)

    STANOWISKO: Specjalista ds. Nowych Produktów, nr ref.: SNPB/2002

    Fortis Bank Polska S.A. - Centrala Banku w Warszawie

    Obowiązki
    Cel stanowiska:

    Tworzenie i wdrażanie nowych produktów i usług bankowych związanych z
    nowoczesnymi technologiami oraz rozwijanie alternatywnych kanałów
    dystrybucji usług bankowych.
    Główne zadania wykonywane na stanowisku:

    * Tworzenie koncepcji oraz projektowanie nowych produktów i usług,
    opracowywanie specyfikacji,
    współpraca z instytucjami zewnętrznymi (dostawcami systemów) w zakresie
    tworzenia produktów,
    testowanie nowych produktów i aplikacji,
    * tworzenie wewnętrznych procedur funkcjonowania produktów (instrukcji
    operacyjnych oraz innych instrukcji) oraz regulacji zewnętrznych
    (regulaminów, wzorów umów) związanych z wprowadzanymi produktami,
    * monitorowanie funkcjonowania istniejących produktów oraz nadzór nad ich
    rozwojem.

    Wymagania
    * Wykształcenie wyższe ekonomiczne i/lub informatyczne,
    * bardzo dobra znajomość produktów i usług bankowych,
    * praktyczna znajomość nowoczesnych technologii informatycznych w tym
    Internetu,
    * dobra znajomość języka angielskiego,
    * zaangażowanie, inicjatywa i umiejętność pracy w zespole,
    * zdolności analitycznego myślenia.

    Oferujemy
    Ciekawą pracę, możliwość rozwoju zawodowego,
    atrakcyjne wynagrodzenie pakiet świadczeń socjalnych.

    Kontakt
    Zainteresowanych prosimy o przesłanie ofert zawierających list motywacyjny i
    CV wraz z numerem referencyjnym na adres:

    Fortis Bank Polska S.A.
    Departament ds. Osobowych i Szkolenia
    ul. Postępu 15, 02-676 Warszawa
    e-mail:
    r...@f...com.pl Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie
    pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz na
    dołączenie mojej oferty pracy do bazy danych kandydatów (zgodnie z ustawą o
    ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r., DzU nr 133, poz. 883)."

  • 5. Data: 2002-03-26 18:33:23
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > STANOWISKO: Specjalista ds. Nowych Produktów, nr ref.: SNPB/2002
    >
    > Fortis Bank Polska S.A. - Centrala Banku w Warszawie

    Zamieszczaj AMRA więcej informacji o pracy w Wawie dla bankowców... Powoli
    nudzi mi się życie na prowincji :)

  • 6. Data: 2002-03-26 19:26:59
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości
    > Informuję, że z dniem 29.03.2002 kończy się
    okres mojej współpracy z BRE
    > Bank SA. Przechodzę do "cywila". Dziękuję za
> [...]

    Hmm ... to teraz do Częstochowy :-) ... czyżby
    nastąpiło zapowiadane przez Wojtka Bolanowskiego,
    na mBankowym forum, usamodzielnienie mBnaku-BCZ i
    odłączenie od BRE ??? (innych powodów nie
    dopuszczam)

    Sark

  • 7. Data: 2002-03-26 19:39:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 26, 2002 at 06:33:23PM +0000, calcium300mg wrote:

    > Zamieszczaj AMRA więcej informacji o pracy w Wawie dla bankowców... Powoli
    > nudzi mi się życie na prowincji :)

    A dopisac Tobie nizej ceny za 1m^2 ew. za jedzenie? ;-)

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-03-26 20:03:32
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

> [...]
    > Informuję, że z dniem 29.03.2002 kończy się okres mojej współpracy z BRE
    > Bank SA. Przechodzę do "cywila". Dziękuję za kierowane do mnie pytania,
    Musialo to byc burzliwe wspolzycie...

  • 9. Data: 2002-03-26 20:10:51
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...
    .

    > O kurde....
    > fortis, Fortis szuka fachowca ;) Tylko obiecaj ze bede mial zaraz VC

    A sam nie możesz (podjac pracy)??

  • 10. Data: 2002-03-26 20:22:50
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Informuję, że z dniem 29.03.2002 kończy się okres mojej współpracy z BRE
    > Bank SA. Przechodzę do "cywila". Dziękuję za kierowane do mnie pytania,
    > reklamacje i propozycje.

    1993-1997 Hamsiak PPUH - właściciel
    1995 Telepage SA - teletechnik
    1997-1998 Polkomtel SA - inżynier ds. wdrożeń
    1998-1999 Banpol SA - informatyk, inżynier systemów informatycznych
    1999-2001 Netia Telekom SA - specjalista ds. bilingu, techniczny konsultant
    sprzedaży, specjalista analityk ds. zabezpieczenia przychodów

    1 pazdziernik 2001- 29 marzec 2002 mBank

    Ja pitole - czego to w tym Internecie nie ma. Rzeba konczyc te magisterke i
    dosc obijania, to szkodliwe sie robi...