  • 1. Data: 2004-03-11 23:13:15
    Temat: Czy karty mogą zabijać?
    Od: "Karol Żwiruk" <p...@k...net>

    Brytyjka Susan Lewis oskarża wydawców kart kredytowych o odpowiedzialność za
    śmierć swego męża. Stephen Lewis przed swoją samobójczą śmiercią zaciągnął
    na 17 różnych kartach kredytowych kredyt o wartości około 65 tysięcy funtów.
    Powiesił się w czerwcu 2003 roku, gdy nie był w stanie spłacić kolejnych rat
    pożyczek.

    http://www.kartyonline.net/niusy.php?id=696

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2004-03-11 23:42:50
    Temat: Re: Czy karty mogą zabijać?
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 11 Mar 2004 23:13:15 GMT, "Karol Żwiruk" <p...@k...net>
    wrote:

> [...]
    >Powiesił się w czerwcu 2003 roku, gdy nie był w stanie spłacić kolejnych rat

    Wiesz co, Karol? Powinienes pracowac w SuperExpressie. A przynajmniej
    pisac tam tytuly :)

    G.

  • 3. Data: 2004-03-11 23:47:22
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    wrote:

    >Brytyjka Susan Lewis oskarża wydawców kart kredytowych o odpowiedzialność za
    >śmierć swego męża. Stephen Lewis przed swoją samobójczą śmiercią zaciągnął

    dobrze, że drukarzy nie oskarża labo producentów PCV :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2004-03-11 23:55:28
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Piotr Gralak napisał:

    > Karol Żwiruk wstukał:

    > Wiesz co, Karol? Powinienes pracowac w SuperExpressie. A przynajmniej
    > pisac tam tytuly :)

    He he he, to prawda. Coraz to ciekawsze informacje zapodaje nam Karol.
    :) A ja pozwę panią na poczcie bo się nie uśmiechnęła i zepsuła mi tym
    samym humor, a przez to wpadłem w depresję i stanowczo żądam odszkodowania!

    K.

  • 5. Data: 2004-03-12 08:32:08
    Od: "Marek M." <m...@h...com.antyspam>

    Karol Żwiruk wrote:
> [...]
    > śmierć swego męża.[...]
    > Powiesił się w czerwcu 2003 roku, gdy nie był w stanie spłacić kolejnych rat

    Czyli głupota zabiła, a nie karta. A u pani Susan pod kopułą też chyba
    niecałkiem w porządku skoro myśli, że uda jej się wyszarpnąć jakieś
    pieniądze.
    --
    pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2004-03-12 12:40:10
    Od: g...@p...onet.pl

    > He he he, to prawda. Coraz to ciekawsze informacje zapodaje nam Karol.
    > :) A ja pozwę panią na poczcie bo się nie uśmiechnęła i zepsuła mi tym
    > samym humor, a przez to wpadłem w depresję i stanowczo żądam odszkodowania!

    za usmiech to moze nie, ale faktycznie przy kazdej wizycie na poczcie, jak stoje
    pol godziny w kolejce i obserwuje te wspaniala organizacje pracy, to powaznie
    cierpi moje zdrowie psychiczne. moze by ich pozwac o odszkodowanie :D :D :D

    G.

  • 7. Data: 2004-03-15 12:37:12
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    "Marek M." wrote:

    > Czyli głupota zabiła, a nie karta. A u pani Susan pod kopułą też chyba
    > niecałkiem w porządku skoro myśli, że uda jej się wyszarpnąć jakieś
    > pieniądze.

    I ciekawe przy okazji jak jest ze sprawdzaniem wiarygodności kredytowej
    w UK? To tam tak rozdają karty nie patrząc na możliwości spłaty????

    Przemek

  • 8. Data: 2004-03-16 10:13:09
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > Czyli głupota zabiła, a nie karta. A u pani Susan pod kopułą też chyba
    > niecałkiem w porządku skoro myśli, że uda jej się wyszarpnąć jakieś
    > pieniądze.

    Jeśli w Wlk. Brytanii jest choć trochę podobnie w tych sprawach jak w USA, to
    jest bardzo prawdopodobne, że pani Susan się uda.
    W Stanach pieniądze wygrała przed sądem np. rodzina, która oskarżyła
    McDonald'sa o to, że na kubkach z gorącą herbatą nie jest napisane, że można
    się nią poparzyć... :-(
    A wczoraj przeczytałem w gazecie, że Izba Reprezentantów (dopiero teraz!)
    wprowadziła zakaz składania pozwów przeciwko sieciom fast-food'ów o to, że
    przez ich żarcie dana osoba roztyła się czyli rozchorowała (jak wiadomo,
    otyłość jest uznana za chorobę)...

    m23m

  • 9. Data: 2004-03-16 17:45:17
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    m23m napisał(a):
> [...]
    > wygrała przed sądem np. rodzina, która oskarżyła McDonald'sa o to, że na
    > kubkach z gorącą herbatą nie jest napisane, że można się nią poparzyć...

    Eee, to jeszcze nic. Swego czasu podawano przypadek kobiety, która
    wysuszyła swojego kota w mikrofali. Kiedy jej kotek "wypłynał" z
    urządzenia psotanowiła zaskarżyć producenta, bo w ostrzeżeniach
    instrukcji obsługi nic nie było o tym, że nie można wkładać żywych
    zwierząt. I wygrała. Producent wypłacił jej odszkodowanie a w instrukcji
    obsługi kuchenki mikrofalowej pojawił się stosowny zapis.

    K.

    P.S. Zastanawiam się co na to nasza grupowa miłośniczka kotków, Minka :-)

  • 10. Data: 2004-03-19 13:04:26
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_> skribis:

> [...]
    >zwierząt. I wygrała. Producent wypłacił jej odszkodowanie a w instrukcji
    >obsługi kuchenki mikrofalowej pojawił się stosowny zapis.

    Banda idiotow :)
    Jeden amerykanin ustawil sobie w samochodzie cruise control i odzedl od
    kierownicy (to byl chyba taki mobile home). Potem skarzyl firme o to ze
    samochod sam nie trzymal sie drogi i nie skrecal na zakretach :)

    A jakas kobiete potracilo i uszkodzilo jej wlasne dziecko - i skrzyla
    sklep w ktorym to sie stalo.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Ustrzez sie oszustw: http://www.oszustwa.com/forum/
    Gazety to okropne marnotrawstwo papieru, pracy, farby, transportu...