  • 1. Data: 2002-07-07 19:44:03
    Temat: Czy jest tabela przelicznków?
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    Pozdrawiam!!
    Wybieram się wkrótce na wakacje do trzech krajów /Czechy, Austria i Węgry/.
    Interesuje mnie gdzie mogę znaleźć tabele przeliczników /kursy/ walut przy
    transakcjach bezgotówkowych przy użyciu kart Visa z Citi, BZ WBK i Lukas.
    Sław

  • 2. Data: 2002-07-07 22:19:10
    Temat: Re: Czy jest tabela przelicznków?
    Od: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>

    "Sław" <k...@i...pl> wrote at pl.biznes.banki:

    > Wybieram się wkrótce na wakacje do trzech krajów /Czechy, Austria i
    > Węgry/. Interesuje mnie gdzie mogę znaleźć tabele przeliczników
    O żesz, chopie! Aleœ spytał! To się ociera o wróżbiarstwo...
    Ale kombinujesz dobrze, ambitnie (nie brać trzech walut, tylko trzy karty).
    Zrób nam dobrze i rób transakcje równomiernie, a podsumowanie podeœlij-
    karmimy się takimi danymi.
    Wybacz że nie odpowiem prosto w twarz, ale dwóch z tych trzech nie mam.
    Lukas daje umiarkowane (w stosunku do kursów NBP trochę gorsze).
    Bankomatowa Citi jest całkiem, ale Ty pytasz o bezgotówkowe...

    --
    Alf/red/ jeżdżšcy co nieco