    From: "Alf/red/ Dziewulski" <w...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Czy jest tabela przelicznków?
    Date: Sun, 7 Jul 2002 22:19:10 +0000 (UTC)

    "Sław" <k...@i...pl> wrote at pl.biznes.banki:

    > Wybieram się wkrótce na wakacje do trzech krajów /Czechy, Austria i
    > Węgry/. Interesuje mnie gdzie mogę znaleźć tabele przeliczników
    O żesz, chopie! Aleœ spytał! To się ociera o wróżbiarstwo...
    Ale kombinujesz dobrze, ambitnie (nie brać trzech walut, tylko trzy karty).
    Zrób nam dobrze i rób transakcje równomiernie, a podsumowanie podeœlij-
    karmimy się takimi danymi.
    Wybacz że nie odpowiem prosto w twarz, ale dwóch z tych trzech nie mam.
    Lukas daje umiarkowane (w stosunku do kursów NBP trochę gorsze).
    Bankomatowa Citi jest całkiem, ale Ty pytasz o bezgotówkowe...

    --
    Alf/red/ jeżdżšcy co nieco