  • 11. Data: 2005-02-05 18:23:59
    Temat: Re: Czy faktycznie nie mam zdolności?
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "trainer" napisał:
    > no to juz reszte zalatwcie panowie na zewnatrz
    Smieszny probowales byc. Ale cos nie wyszlo chyba. Zonk.

    Ja serio sie pytalem o stosunek do sluzby wojskowej. Jesli jest
    ureglowany, praca na czas nieokreslony, wplywy takie jakie opisal, to
    nieprzyznanie limitu w tej kwocie jest IMO bledem ze strony banku, ew. ich
    dziwnej polityki w stosunku do Klienta.

    Serio tez napisalem, ze ja bym przyznal taki debet. Wielokrotnie
    przyznawalem osobom, ktore mialy nawet mniejsze wplywy. Nie wiem jakie
    maja procedury wewnetrzne u nich, ale sa conajmniej wysoce..
    odstraszajace. Chyba zmiane banku bym zaproponowal. Ewentualnie rozmowe z
    kierownikiem sekcji kredytow. Ale miłą rozmowe - bo potrafi zdzialac cuda.
    Jesli ona nic nie da, to przenosiny rachunku.

    Gabi

  • 12. Data: 2005-02-06 09:41:38
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Gabriel wrote:

    > Smieszny probowales byc. Ale cos nie wyszlo chyba. Zonk.
    >
    > Ja serio sie pytalem o stosunek do sluzby wojskowej.

    próbowałem być straszny i przegonić was na priv a nie smieszny!
    Gdybym chciał antagonizować to bym dodał, że to ty jestes smieszny - nie
    sypniesz faktami tylko mówisz "ja bym ci pożyczył" jakbyś udzielał pożyczek
    prywatnych - to przenieście się na priv i luz - natomiast grupa jest o
    bankach i konkretach, a tym czasem połowa postów jest o tym co ktoś czuje
    głęboko w swoim serduszku na temat jakiegoś produktu czy banku albo jakaś
    "wzajemna adoracja"

    > Serio tez napisalem, ze ja bym przyznal taki debet. Wielokrotnie
    > przyznawalem osobom, ktore mialy nawet mniejsze wplywy.

    no to trzeba było dodać w jakim banku pracujesz czy coś - nie skumałem tego.
    zresztą i tak nie naprawię świata ani nawet tej grupy - przepraszam jeżeli
    się poczułeś urażony :)

    trainer.

  • 13. Data: 2005-02-06 11:07:05
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "trainer" napisał:
    > próbowałem być straszny i przegonić was na priv a nie smieszny!
    Ok. Poniał.

    > Gdybym chciał antagonizować to bym dodał, że to ty jestes smieszny - nie
    > sypniesz faktami tylko mówisz "ja bym ci pożyczył"
    Gdzie tak napisalem? Napisalem "ja bym ci przyznal". Patrze z perspektywy
    pracownika sekcji kredytow.
    Wiem ze wiele bankow stosuje metode punktowa przy przyznawaniu kredytow -
    czyli iles punktow za wiek, iles za stosunek do sluzby wojskowej itp.
    Jesli Slawek sie zapytal "To Bank, czy faktycznie jestem klientem dużeko
    ryzyka?" a ja odpowiedzialem, ze bym mu przyznal kredyt, to jednoczesnie
    zasugerowalem w domysle ze cos nie tak z bankiem jest.
    Ale coz - moja wina. Nastepnym razem bede pisal jasniej.

> [...]
    czuje
    > głęboko w swoim serduszku na temat jakiegoś produktu czy banku albo
    No to konkret mu napisalem juz w kolejnym poscie - gdyby przyszedl do
    mojego banku, do mojego okienka kredytowego, to by wszystko zalatwil. Na
    priv mu nie bede odpisywal, bo zadal pytanie na grupie. A odpowiedz dalem
    tutj, zeby pozniej ewentualnie osoby przegladajace archiwum tez mialy
    dostep do tego co napisalem. Priv nie daje takiej mozliwosci. Chyba ze mu
    sie ktos na skrzynke wlamie;)
    Nazwy banku nie podaje - zeby nie byc posadzanym o "wzajemna adoracje" :)
    W kazdym razie - jeden z krakowskich, lokalnych.

    > no to trzeba było dodać w jakim banku pracujesz czy coś - nie skumałem
    tego.
    Spoko. Tez moja wina jest, bo od razu nie napisalem jakos super jasno o co
    mi chodzi. Wiec tez wybacz:)

    > przepraszam jeżeli się poczułeś urażony :)
    A skad. Tylko chcialem wyjasnic kwestie do konca, bo sam tez nie
    rozumialem poczatkowo o co Ci chodzi:)
    Sugeruje EOT :)

    Pozdrawiam

    Gabi