  • 1. Data: 2005-02-04 13:57:58
    Temat: Nowa atrakcyjna oferta rozliczeniowo - depozytowa dla małych firm
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ING Bank Śląski wprowadził nowe konta dla małych firm. Bank chcąc zachęcić
    przedsiębiorców do korzystania z elektronicznej obsługi rachunku,
    zaproponował atrakcyjne warunki dokonywania rozliczeń przez Internet i
    telefon. Jednocześnie postawił na przejrzystość produktów oraz uproszczenie
    procedur. Wprowadził również nowe lokaty terminowe dla firm o atrakcyjnym
    oprocentowaniu.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,8734

    No - ruszylo sie na rynku MSP! :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-02-04 17:54:09
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 4 Feb 2005 14:57:58 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >zaproponował atrakcyjne warunki dokonywania rozliczeń przez Internet i

    17 zł / miesiąc, 1 zł / przelew, wpłata 1000 zł: 7,50, wypłata takiej
    samej kwoty: 4,50.
    Atrakcyjne, powiadasz? :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2005-02-05 14:43:00
    Od: iTuiTu <i...@p...onet.pl>

    > Atrakcyjne, powiadasz? :-)

    Dokładnie, dla 'wolnego zawodu' to bzdura. I jak pisałem wcześniej - od
    czerwca ING będzie już oficjalnie odcinać nas od papierowych wyciągów.
    BO elektroniczne spełniają wymogi 'dokumentu księgowego' - rewelacja bo
    w ING online mamy tylko szcześcio miesięczną historię operacji i
    wyciągów.

    Zrezygnowali tym samym z programu Zysk z Lwem - swego rodzaju połączenia
    rach. osobistych z rach. firmowymi (tam było wtedy taniej o 5 zł łącznie
    na 2ch rach - też niezła bzdura).

    Generalnie - jak mi powiedział jeden z panów w ING - nie jest tanio za
    to jest taniej... z mojego punktu widzenia - w teorii.

    --
    iTuiTu