  • 1. Data: 2002-09-02 11:18:42
    Temat: Czy działa Wam nowe CitiOnline?
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Witam

    Mogę się zalogować po staremu - czyli wciskając przycisk wejście na dole
    menu rozwijalnego po lewej stronie, natomiast nie mogę wejść z samego menu
    rozwijalnego przez zakładkę klient i dalej wejście. Nie dział również opcja
    rejestracji gościa. W obu przypadkach IE 6.0 informuje mnie, że nie znalazł
    potrzebnej strony

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-09-02 11:42:37
    Temat: Re: Czy działa Wam nowe CitiOnline?
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    Andrzej wrote:
> [...]
    > rejestracji gościa. W obu przypadkach IE 6.0 informuje mnie, że nie znalazł

    Dziala OK. Oprocz tego, ze s..y zablokowali Mozille.
    --
    darek ciesla
    d...@d...pl

  • 3. Data: 2002-09-02 12:07:08
    Temat: Odp: Czy działa Wam nowe CitiOnline?
    Od: "sitting target" <k...@s...pl>

    > Dziala OK. Oprocz tego, ze s..y zablokowali Mozille.
    > --
    > darek ciesla
    > d...@d...pl
    > development department
    > designers

    Tak, ale netscape 4.78 chodzi - co nie zmienia faktu ze poprzednio uzywalem
    netscape 6.0 i wszystko bylo ok. a tu wczoraj niespodzianeczka. Ciekawe jak
    oni sprawdzaja czy ma ktos ssl 128-bitowy.

    tak wogole to jak zobaczylem "nowy" Citi online to sie wscieklem - pytanie,
    CO W NIM Nowego ? durne menu po lewej stronie, a zawartość głowna to jest
    taka sama jak w starej wersji - to już wole starą (a i tak handlonet byl
    lepszy :-)

  • 4. Data: 2002-09-02 13:56:11
    Temat: Re: Odp: Czy działa Wam nowe CitiOnline?
    Od: darek ciesla <d...@W...pl>

    > Tak, ale netscape 4.78 chodzi - co nie zmienia faktu ze poprzednio uzywalem
    > netscape 6.0 i wszystko bylo ok. a tu wczoraj niespodzianeczka. Ciekawe jak
    > oni sprawdzaja czy ma ktos ssl 128-bitowy.

    Oni nie sprawdzaja SSLa tylko nazwe przegladarki.
    --
    darek ciesla
    d...@d...pl