  • 1. Data: 2007-04-11 17:24:42
    Temat: Czy dostanę KK
    Od: "K. M" <d...@o...pl>

    Czy mając dochód w wysokości 1242 zł netto miesięcznie mogę starać sie w
    jakimś banku o kartę kredytową ? mam 22 lata, nieuregulowany stosunek do
    wojska, uczę się ( nie studiuję ), zarobki z tytułu umów zleceń od lipca
    2006r.

  • 2. Data: 2007-04-11 18:39:32
    Temat: Re: Czy dostanę KK
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    K. M wrote:
> [...]
    > jakimś banku o kartę kredytową ? mam 22 lata, nieuregulowany stosunek do
    > wojska, uczę się ( nie studiuję ), zarobki z tytułu umów zleceń od lipca

    Generalnie musisz poszukać. W ING do 2k zł masz na oświadczenie o
    zarobkach, więc może Ci wydadzą (jak coś bierz MC). Możesz też spróbować
    w Citi też jest na oświadczenie o zarobkach i tam nawet i 4k można
    dostać ale to już zależy.
    Popatrz też na:
    http://kartyonline.pl
    http://www.bankier.pl/fo/karty/narzedzia/zestawienie