  • 1. Data: 2004-07-10 10:45:02
    Temat: Czeskie banki
    Od: Jakub Bozser <n...@t...adresu.jest.w.stopce.pl>

    witam,

    potrzebuje zalozyc konto w banku w czechach i generalnie szukam
    odpowiednika polskiego mbanku. bank musi spelniac 3 warunki
    -przelwy miedzynarodowe (mbank tego nie ma)
    -obsluga przez internet
    -tani,tani,tani :)

    prosze o pomoc bardzo mi zalezy szukalem na googlach ale ciezko mi bez
    znajomosci czeskiego
    --
    Jakub Bozser
    Athlon 1...@...0 i inne takie chifteki i fUnki ;]

  • 2. Data: 2004-07-10 10:58:06
    Temat: Re: Czeskie banki
    Od: "rsa127" <r...@n...gazeta.pl>

    Spójrz na www.ebanka.cz. Opłat jest trochę, ale są przelewy zagraniczne.

  • 3. Data: 2004-07-10 11:13:29
    Od: Jakub Bozser <n...@t...adresu.jest.w.stopce.pl>

    Sat, 10 Jul 2004 12:58:06 +0200, na pl.biznes.banki, rsa127 napisał(a):

    > Spójrz na www.ebanka.cz. Opłat jest trochę, ale są przelewy zagraniczne.

    dziekuje jak tam sie zaklada konto ? tzn czy oni maja jakis budynek czy jak
    bede jechal przez czechy i chcialym to zalatwoic na miejscu a wiem ze np w
    mBanku nie da sie w "budynku" bo nie ma jakotakiego :)