  • 1. Data: 2004-07-09 22:35:34
    Temat: Maestro do rachunku w euro za darmo w INGBSK
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    "Klienci, którzy zamówią kartę Maestro do rachunku walutowego
    w euro do 31 października 2004 r. są zwolnieni z opłat za
    pierwszy rok użytkowania karty!"

    za http://www.ing.pl/u235/navi/111214/

    Normalnie karta 12zl/rok

    Widac, karta sie nie przyjela. Zbyt malo korzysci obecnie,
    kiedy wiekszosc kart jest przeliczana obecnie przez EUR
    ta mala roznica miedzy kantorem a kursem bankowym dla
    wiekszosci ludzi nie jest warta zachodu. Sam sobie oczywiscie
    karte wezme - a moze ja nawet wykorzystam mimo, choc pewnie
    dopiero w listopadzie ;/. No ale zawsze bedzie to kolejna
    do kolekcji :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2004-07-10 05:55:08
    Temat: Re: Maestro do rachunku w euro za darmo w INGBSK
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@k...pl> napisał w wiadomości
    > "Klienci, którzy zamówią kartę Maestro do rachunku walutowego
    > w euro do 31 października 2004 r. są zwolnieni z opłat za
    > pierwszy rok użytkowania karty!"
    >
    > za http://www.ing.pl/u235/navi/111214/

    A dodatkowo otwarcie konta do 15 sierpnia i 3 miesiące zwolnienia z opłat
    :-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-07-10 06:00:46
    Od: "seba74" <s...@w...to@gazeta.pl>

> [...]

    > karte wezme - a moze ja nawet wykorzystam mimo, choc pewnie
    > dopiero w listopadzie ;/. No ale zawsze bedzie to kolejna

    a może Szanowny Kolega zadzwoni do banku i się łaskawie dowie, że karta
    jest w ofercie dopiero od kilku (dwóch ???) dni - ING przymierzało się do
    jej wydania jakieś 1,5 roku - widać w końcu dojrzeli do tematu

    --
    s.

  • 4. Data: 2004-07-10 06:04:55
    Od: "seba74" <s...@w...to@gazeta.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A dodatkowo otwarcie konta do 15 sierpnia i 3 miesiące zwolnienia z
    opłat
    > :-)

    rachunki walutowe w ING są otwierane i prowadzone bezpłatnie (odkąd
    pamiętam)

    --
    s.

  • 5. Data: 2004-07-10 06:08:11
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "seba74" <s...@w...to@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > rachunki walutowe w ING są otwierane i prowadzone bezpłatnie (odkąd
    > pamiętam)

    Sa :-) Otwarcie, prowadzenie, wpłaty, wypłaty - bez opłat.
    Ja pisałem o rachunku zlotowkowym :-)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-07-10 06:56:48
    Od: bartoldzik <b...@N...o2.pl>

    Sat, 10 Jul 2004 00:35:34 +0200, na pl.biznes.banki, Wilczek napisał(a):

> [...]
    > karte wezme - a moze ja nawet wykorzystam mimo, choc pewnie
    > dopiero w listopadzie ;/. No ale zawsze bedzie to kolejna

    Karta jest w ofercie dopiero od wczoraj, wiec zastanow sie chlopie co
    mowisz :)
    --
    Pozdrawiam serdecznie -- bartoldzik --

  • 7. Data: 2004-07-10 20:50:10
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Karta jest w ofercie dopiero od wczoraj, wiec zastanow sie chlopie co
    > mowisz :)

    Hm... jesli tak to sie kajam bez bicia ;-)
    Ale glosno bylo o niej daaawno temu wiec bylem bliski pewnosci,
    ze produkt juz dostepny od dawien dawna :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2004-07-10 20:51:07
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > a może Szanowny Kolega zadzwoni do banku i się łaskawie dowie, że karta
    > jest w ofercie dopiero od kilku (dwóch ???) dni

    A po coz mam dzwonic skoro Szanowny Kolega (a nawet dwoch :-)) poinformowalo
    mnie o tymze fakcie :-)

    > - ING przymierzało się do
    > jej wydania jakieś 1,5 roku - widać w końcu dojrzeli do tematu

    I tym mnie zmylili. Nieladnie ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2004-07-12 08:42:13
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

> [...]
    > "Klienci, którzy zamówią kartę Maestro do rachunku walutowego
    > w euro do 31 października 2004 r. są zwolnieni z opłat za

    brawo. Rosnie w koncu konkurencja dla bzwbk i citka w kartach euro do
    rachunku w euro. W dodatku rachunek bezplatny, karta za darmo - chyba
    wybiore sie do ING, dawno tam nie zagladalem po zamknieciu konta
    zlotowkowego :-)

    D.

  • 10. Data: 2004-07-12 11:12:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@U...org>

    Użytkownik Dave napisał:

> [...]
    > rachunku w euro. W dodatku rachunek bezplatny, karta za darmo - chyba
    > wybiore sie do ING, dawno tam nie zagladalem po zamknieciu konta

    Karta bezpłatna tylko na rok + 7 zl oplaty minimalnej za wyplate...
    Chyba jednak zostane przy swojej przedplaconej
    ;-)

    M.