  • 1. Data: 2004-07-10 07:41:22
    Temat: serwis SMS w Multibanku
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    orientuje sie ktos moze czy i kiedy Multibank ma zamiar wprowadzic do
    oferty usluge automatycznego powiadamiania o wszelkich wplywach i odplywach
    ;) z rachunku SMSem? chodzi mi o cos na wzor automatycznego serwisu SMS w
    Inteligo.

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 2. Data: 2004-07-10 12:56:27
    Temat: Re: serwis SMS w Multibanku
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Solos napisał(a):

> [...]
    > ;) z rachunku SMSem? chodzi mi o cos na wzor automatycznego serwisu SMS w

    Na razie "nigdy" :)

    Jak zadzwonisz na Multilinię to grzecznie Cię zapytają czy życzysz sobie
    dorzucić swój głos do "Listy Życzeń" :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-07-10 13:08:21
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2004 14:56:27 +0200, Markus Sprungk <z...@c...cy>
    wklepał(-a):

    >Jak zadzwonisz na Multilinię to grzecznie Cię zapytają czy życzysz sobie
    >dorzucić swój głos do "Listy Życzeń" :)

    "Chciałbym, aby kwoty z zaokrągleń na rachunkach z całego banku spływały na moje
    konto." ;-)

  • 4. Data: 2004-07-10 16:44:31
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Byl 10 lipiec 2004, kiedy to na grupę pl.biznes.banki, Markus Sprungk
    wysłał(a) następującą wiadomość:

    > Na razie "nigdy" :)
    >
    > Jak zadzwonisz na Multilinię to grzecznie Cię zapytają czy życzysz sobie
    > dorzucić swój głos do "Listy Życzeń" :)

    a to bardzo niedobrze, bo to moim zdaniem swietna usluga. nawet jak
    trzebaby za nia placic jak w Inteligo 5zl/m-c.

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 5. Data: 2004-07-10 18:30:05
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Solos napisał(a):

    > a to bardzo niedobrze, bo to moim zdaniem swietna usluga. nawet jak
    > trzebaby za nia placic jak w Inteligo 5zl/m-c.

    Owszem, więc słuchawka w dłoń i bombardować ich. Jak mają coś wprowadzić
    jak nikt nie dzwoni i ich nie informuje, że taka opcja potrzebna...

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2004-07-10 18:33:38
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Solos napisał(a):

    > a to bardzo niedobrze, bo to moim zdaniem swietna usluga. nawet jak
    > trzebaby za nia placic jak w Inteligo 5zl/m-c.

    Owszem, więc słuchawka w dłoń i bombardować ich. Jak mają coś wprowadzić
    skoro nikt nie dzwoni i ich nie informuje, że taka opcja jest potrzebna...

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 7. Data: 2004-07-10 20:19:31
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

> [...]

    > skoro nikt nie dzwoni i ich nie informuje, że taka opcja jest potrzebna...

    podobno czytaja ta grupe :) wiec prosze skladac podpisy :)

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 8. Data: 2004-07-10 21:16:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Solos napisał:

    > podobno czytaja ta grupe :) wiec prosze skladac podpisy :)

    Ja sie podpisuje. Co prawda nie mam konta w Multi, ale jak kolejne banki
    zaczna to wprowadzac, to moze inne tez sie rusza.

    Swoja droga mi wystarczy dorby serwis e-mailowy (SMSy sobie juz z tego
    sam zmajstruje).

    Bartol

  • 9. Data: 2004-07-11 09:51:52
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Użytkownik "Solos" <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ccpj0j$5n1$1@inews.gazeta.pl

    > podobno czytaja ta grupe :) wiec prosze skladac podpisy :)

    Zezdecydowanie sie podpisuje. To by sie b. przydalo.

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 10. Data: 2004-07-11 15:12:28
    Od: Tomasz Matuszewski <t...@n...artcom.pl>

    Maciej 'AbrahaM' Piotrowski <n...@c...barg.cy> wrote:
    > Użytkownik "Solos" <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:ccpj0j$5n1$1@inews.gazeta.pl

    > Zezdecydowanie sie podpisuje. To by sie b. przydalo.

    ja też o tym sobie marze :)
    --
    Tomasz Matuszewski, thom(at)artcom.pl
    "Kto ma cierpliwość, osiągnie co zechce." Benjamin Franklin