  • 21. Data: 2014-09-28 15:29:21
    Temat: Re: Czemu Meritum daje 4 procent?
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-09-28 01:06, p...@g...com pisze:
    > Do tego

    > Tak nigdy nie bedziemy wybierac. W krajach euro, gdzie stopa jest praktycznie
    zerowa bez problemu znalezc mozna banki lub instytucje fin. z gwarancjami podobnymi
    jak BFG, ktore oferuja min. 2% na kontach, a przy zamrozeniu na dluzszy okres duzo
    wiecej.
    > Nikt nie bedzie lokowal na 1 czy 1,1% bo konkurencja wymusi na polskich bankach
    wyzsze oprocentowanie. W przeciwnym razie kapital po prostu odplynie.

    Nie bardzo wierzę w to, co piszesz... Szczególnie "2% lub dużo więcej",
    gdy w PL jest 4% i podobno to rekord w Europie. Wystarczy, że zerkniesz
    po ile są lokaty w euro, a przecież nasz rząd uparcie dąży do jego
    wprowadzenia, zaś NBP ma wprost w swoim programie "edukację" i
    "dostosowanie"... Nie pytają "czy"... Pytają "jak". Mało jest nawet w PL
    lokat na więcej niż 1% w euro.

    Co do konkurencji to właśnie poprzez zmniejszanie liczby banków
    komercyjnych jej praktycznie nie ma. A ten odpływ kapitału to też tak
    jakoś nie bardzo grozi. Zwróć uwagę jakie oprocentowanie ma PKO BP i
    Pekao SA, potem zerknij na ich liczbę klientów, a wszystko stanie się
    jasne. W wielu mniejszych miejscowościach po prostu nie ma wyboru.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 22. Data: 2014-10-01 08:05:22
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Najpierw przedłużyl do 30.09 teraz do 6.10 .
    Przedłużą jeszcze?

    Arek

  • 23. Data: 2014-10-06 21:37:30
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    Arek wrote:

    > Najpierw przedłużyl do 30.09 teraz do 6.10 .
    > Przedłużą jeszcze?

    Mam komunikat: Produkt o symbolu "1-3-01-0-LES3" nie jest dostępny dla
    Jednostki Banku "1-01-05-000-DBI"

    Komunikat wyskoczył 10 października przy próbie założenia tej lokaty 4% na 5
    miesięcy. Na stronie nie ma baneru reklamowego tej lokaty, jest inny baner
    (takiej lokaty na 3.8%).

    --
    Wysłane z pola.

  • 24. Data: 2014-10-06 22:01:13
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    janek z pola wrote:

> [...]
    >
    > Komunikat wyskoczył 10 października przy próbie założenia tej lokaty 4% na
    > 5 miesięcy. Na stronie nie ma baneru reklamowego tej lokaty, jest inny

    Komunikat wyskoczył 06 października a nie 10 jak napisałem wcześniej.

    Co ciekawe, nie udało się założyć tej lokaty z poziomu interfejsu WWW
    bankowości elektronicznej, ale udało się złożyć wniosek przez ich stronę
    internetową. Na tej stronie jest link do generatora wniosków i na tymże
    generatorze założenie Lokata Ekstra 4% przeszło.

    To w sumie mój pierwszy kontakt z tym bankiem - czy Meritum ma aż tak mierny
    system informatyczny? Zakładam że zdezaktywowali produkt, tyle że jedynie w
    kanale bankowości internetowej.

    --
    Wysłane z pola.

  • 25. Data: 2014-10-07 10:17:02
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-10-06 22:01, janek z pola wrote:
> [...]
    > internetową. Na tej stronie jest link do generatora wniosków i na tymże
    > generatorze założenie Lokata Ekstra 4% przeszło.

    Chyba i tam już zniknęli tę lokatę.

    Piotrek

  • 26. Data: 2014-10-07 10:43:25
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Chyba i tam już zniknęli tę lokatę.

    Nie ma. Nie ma też miętowej w Ciechanowie.