  • 1. Data: 2014-09-25 21:29:54
    Temat: Czemu Meritum daje 4 procent?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Chyba chce być więcej warte przed sprzedażą. Większa baza klientów,
    większe aktywa, wyższa cena.

    http://tvn24bis.pl/informacje,187/alior-chce-kupic-m
    eritum-bank,471679.html

  • 2. Data: 2014-09-25 22:05:50
    Temat: Re: Czemu Meritum daje 4 procent?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 25 Sep 2014 21:29:54 +0200, wiatrak napisał(a):

    > Chyba chce być więcej warte przed sprzedażą. Większa baza klientów,
    > większe aktywa, wyższa cena.
    >
    > http://tvn24bis.pl/informacje,187/alior-chce-kupic-m
    eritum-bank,471679.html

    Lepiej mi wytłumacz, czemu taki dinozaur jak BZWBK daje 4%.

    Chyba na grupie o tym nie czytałem:
    http://www.bzwbk.pl/mikrosite/nowa-lokata-swobodnie-
    zarabiajaca-nowe-srodki/nowa-lokata-swobodnie-zarabi
    ajaca-nowe-srodki.html

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2014-09-25 22:22:20
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

> [...]
    >
    > Chyba na grupie o tym nie czytałem:
    > http://www.bzwbk.pl/mikrosite/nowa-lokata-swobodnie-
    zarabiajaca-nowe-srodki/nowa-lokata-swobodnie-zarabi

    Nie wiem dlaczego daje 4%, ale powiem ci dlaczego nie skorzystałem z ich
    oferty.

    Nie mam u nich konta, więc żeby założyć lokatę:

    Pierwsza opcja.
    Muszę iść do placówki, przynieść gotówkę w walizce i dopiero założyć lokatę.

    Druga opcja.
    1.Muszę iść do placówki, założyć jakiś rachunek (ROR, rachunek
    techniczny czy jakiś inny)
    2.Następnie dopiero na ten rachunek zrobić przelew.
    3.Jak już zaksięgują to znowu muszę iść do placówki, żeby założyć lokatę.
    Dlatego choć miałem kasę do ulokowania, to ich olałem.

  • 4. Data: 2014-09-25 22:29:01
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Dlatego choć miałem kasę do ulokowania, to ich olałem.

    I wolałem założyć w PBS Ciechanów na 4,10%, bo nie mam czas na łażenie
    do banku, który zamykają o 17-tej. Mam tam chodzić dwa razy tylko
    dlatego, że jakiś idiota w BZWBK tak sobie wymyślił.

  • 5. Data: 2014-09-26 01:21:31
    Od: p...@g...com

    Den torsdagen den 25:e september 2014 kl. 21:29:54 UTC+2 skrev wiatrak:
    > Chyba chce być więcej warte przed sprzedażą. Większa baza klientów,
    >
    > większe aktywa, wyższa cena.
    >

    > http://tvn24bis.pl/informacje,187/alior-chce-kupic-m
    eritum-bank,471679.html

    Czy to tak duzo? Byloby pewnie niezle, gdyby nie te "nowe srodki", a to juz
    ograniczenie dosc spore.
    W tej chwili 4% daje rowniez BZWBK i Idea "wysoki procent"

  • 6. Data: 2014-09-26 06:12:16
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-09-25 22:22, wiatrak pisze:

    > Nie mam u nich konta, więc żeby założyć lokatę:

    Ja mam konto od dłuższego czasu, ale dawniej było tak, iż aby założyć
    lokatę internetową nie trzeba było posiadać konta. Wszystko dało się
    założyć zdalnie przez Internet. Być może coś zmienili lub z uwagi na
    opcję "nowe środki" nie możesz tego tak zrobić.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-09-26 06:15:31
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-09-25 21:29, wiatrak pisze:
    > Chyba chce być więcej warte przed sprzedażą. Większa baza klientów,
    > większe aktywa, wyższa cena.
    >
    > http://tvn24bis.pl/informacje,187/alior-chce-kupic-m
    eritum-bank,471679.html

    Niestety... Ciągle jakieś sprzedaże i liczba banków komercyjnych maleje.
    Do tego tych z atrakcyjnym oprocentowaniem to już w ogóle. Jeszcze
    niedawno korzystałem z 4-5 banków, a dziś w zasadzie tylko Idea i
    Meritum mają % godny uwagi bez większych haczyków. Gdy Kredyt Bank
    został wchłonięty przez BZ WBK oferta wyraźnie się pogorszyła
    (korzystałem z ich ROR 7%). Alior też nie błyszczy na tle Meritum, więc
    pewnie wyrównają w dół.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-09-26 08:09:51
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Ja mam konto od dłuższego czasu, ale dawniej było tak, iż aby założyć
    > lokatę internetową nie trzeba było posiadać konta.

    Bo ona nie jest internetowa. Możesz ją założyć TYLKO w placówce.
    Musisz więc te np. 100k mieć przy sobie, albo wcześniej je przelać do
    BZWBK. Żeby już u nich leżały, jak przyjdziesz założyć.
    Żeby przelać, musisz mieć u nich jakikolwiek rachunek. A jak masz
    rachunek i nawet dostęp do niego online, i te 100k na swoim rachunku w
    BZWBK to i tak musisz użyć nóg, żeby to założyć.

  • 9. Data: 2014-09-26 09:05:03
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-09-26 08:09, wiatrak pisze:

> [...]
    > rachunek i nawet dostęp do niego online, i te 100k na swoim rachunku w
    > BZWBK to i tak musisz użyć nóg, żeby to założyć.

    Nie masz racji. Zalogowałem się do konta i mam możliwość jej założenia z
    poziomu Internetu. Jedną i drugą.

    --
    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-09-26 11:17:53
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Nie masz racji. Zalogowałem się do konta i mam możliwość jej założenia z
    > poziomu Internetu. Jedną i drugą.

    No to się pozmieniało. Jak ja chciałem założyć, to tą lokatę można
    było założyć jedynie w placówce.