  • 11. Data: 2014-09-26 11:30:38
    Temat: Re: Czemu Meritum daje 4 procent?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Nie masz racji. Zalogowałem się do konta i mam możliwość jej założenia z
    > poziomu Internetu. Jedną i drugą.

    Zadzwoniłem teraz na infolinię bzwbk. Z poziomu RORu to mozesz sobie
    zalożyć "Swobodnie zarabiającą na 6 mies". i "swobodnie zarabiającą Nowe
    środki" , ale na 3 procent. Lokata na 4 procent w dalszym ciągu tylko w
    placówce. Tak twierdzi infolinia.

  • 12. Data: 2014-09-26 11:31:59
    Od: pwz <p...@o...eu>

    To proste. Idzie wojna, więc ludzie wycofują depozyty i chowają dolary w
    skarpetę.
    pwz

    W dniu .09.2014 o 21:29 wiatrak <w...@y...pl> pisze:

    > Chyba chce być więcej warte przed sprzedażą. Większa baza klientów,
    > większe aktywa, wyższa cena.
    >
    > http://tvn24bis.pl/informacje,187/alior-chce-kupic-m
    eritum-bank,471679.html

  • 13. Data: 2014-09-26 14:18:09
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-09-26 11:30, wiatrak pisze:

> [...]
    > zalożyć "Swobodnie zarabiającą na 6 mies". i "swobodnie zarabiającą Nowe
    > środki" , ale na 3 procent. Lokata na 4 procent w dalszym ciągu tylko w

    Nie zrozumieliśmy się. Lokatę Meritum można założyć z poziomu Internetu.
    Temat dotyczy Meritum - nie zauważyłem, iż pisałeś o bz wbk. W ogóle nie
    jestem klientem tego banku.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-09-27 16:24:12
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "S" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety... Ciągle jakieś sprzedaże i liczba banków komercyjnych maleje.

    Prosper Bank (Polski Kredyt Bank) -> Kredyt Bank -> BZW WBK
    Dominet -> Fortis -> Paribas
    Lukas -> CA

    Arek

  • 15. Data: 2014-09-27 16:48:40
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2014-09-27 16:24, Arek pisze:

    > Prosper Bank (Polski Kredyt Bank) -> Kredyt Bank -> BZW WBK
    > Dominet -> Fortis -> Paribas
    > Lukas -> CA

    Jeszcze Polbank odczułem. Po fuzji oferta zdecydowanie się pogorszyła.
    Multibank i mBank to już też jedność. FM Bank i PBP, gdzie w obu
    przypadkach jakby mniej atrakcyjnie niż kiedyś osobno.

    Problemem stają się też gwarancje BFG, gdyż coraz mniej jest banków z
    ciekawą ofertą, a padanie SKOKów daje do myślenia dla ludzi z większym
    kapitałem. Skoro rynek usług banków komercyjnych się kurczy to marne
    szanse też na atrakcyjne oprocentowanie. Brak konkurencji. Do tego
    niskie stopy % (zapowiadane cięcia) i wkrótce będziemy wybierać między
    1% a 1,1%.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-09-27 19:04:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 25 Sep 2014 22:29:01 +0200, wiatrak napisał(a):

    > I wolałem założyć w PBS Ciechanów na 4,10%, bo nie mam czas na łażenie
    > do banku, który zamykają o 17-tej. Mam tam chodzić dwa razy tylko
    > dlatego, że jakiś idiota w BZWBK tak sobie wymyślił.

    No, glowny oddzial zamykaja o 19-tej.
    Ale masz racje ... dziwne to, ale widac nie tylko o nowe srodki
    chodzi, ale moze o nowych klientow, albo rozmowe z nimi i namowienie
    na 123.

    J.

  • 17. Data: 2014-09-28 01:06:47
    Od: p...@g...com

    Den lördagen den 27:e september 2014 kl. 16:48:40 UTC+2 skrev S:
    > W dniu 2014-09-27 16:24, Arek pisze:
    Do tego

    > niskie stopy % (zapowiadane cięcia) i wkrótce będziemy wybierać między
    >
    > 1% a 1,1%.

    Tak nigdy nie bedziemy wybierac. W krajach euro, gdzie stopa jest praktycznie zerowa
    bez problemu znalezc mozna banki lub instytucje fin. z gwarancjami podobnymi jak BFG,
    ktore oferuja min. 2% na kontach, a przy zamrozeniu na dluzszy okres duzo wiecej.
    Nikt nie bedzie lokowal na 1 czy 1,1% bo konkurencja wymusi na polskich bankach
    wyzsze oprocentowanie. W przeciwnym razie kapital po prostu odplynie.

  • 18. Data: 2014-09-28 01:23:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" m01qfj$r10$...@n...news.atman.pl

    A czemu Mille daje 4.5%? I czemu nas spotkał los Popiela?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2014-09-28 01:28:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pwz" op.xmsfflnxvgvbot@pwz-stacjonarny

    : To proste. Idzie wojna, więc ludzie wycofują
    : depozyty i chowają dolary w skarpetę.

    Od lipca dolar stale rośnie.

    http://tvn24bis.pl/informacje,187/polacy-bez-wiz-do-
    usa-dzieki-umowie-handlowej-to-prawie-zdecydowane,40
    9630.html

    (; Tymczasem od czasu do czasu ;) raz za razem ;) słychać
    o tym, że nadszedł czas na likwidację wiz do USA dla Polaków. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 20. Data: 2014-09-28 01:39:18
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 września 2014 01:06:47 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:

    > Nikt nie bedzie lokowal na 1 czy 1,1% bo konkurencja wymusi na polskich >bankach
    wyzsze oprocentowanie.

    Jaka konkurencja? W sąsiednich krajach oprocentowanie depozytów piniżej 1% jak
    piszesz a te wyższe to gwarancje podobne jak miał Amber Gold. Równamy do Europy;)
    >W przeciwnym razie kapital po prostu odplynie.
    Nie ma gdzie za bardzo.