  • 1. Data: 2005-12-14 14:44:20
    Temat: money order
    Od: "datacom" <d...@o...pl>

    Jak moge wyslac osobie do USA platnosc za pomoca money order? Mial ktos z
    tym do czynienia?

  • 2. Data: 2005-12-14 14:49:55
    Temat: Re: money order
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Na przykład tutaj: http://www.bidpay.com/

    >Mial
    > ktos z tym do czynienia?

    Ktoś pewnie miał ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-12-14 14:58:50
    Od: "datacom" <d...@o...pl>

    > Na przykład tutaj: http://www.bidpay.com/

    > Ktoś pewnie miał ;-)

    Przez bidpay juz placilem kiedys, ale to jest co innego. Gosc podal mi swoj
    adres i mam mu to zaplacic money order wydaje mi sie, ze to podobne cos do
    western union, ale nie jestem pewien

  • 4. Data: 2005-12-14 15:01:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    datacom wrote:

    > Przez bidpay juz placilem kiedys, ale to jest co innego.

    Ale "co innego" ? Przez bidpay możesz wysłać money order.

    >Gosc podal
    > mi swoj adres i mam mu to zaplacic money order wydaje mi sie, ze to
    > podobne cos do western union, ale nie jestem pewien

    To była aukcja?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-12-14 15:10:08
    Od: "plusz" <p...@n...irc.beztego.pl>

    Użytkownik "datacom" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak moge wyslac osobie do USA platnosc za pomoca money order? Mial ktos z
    > tym do czynienia?

    jeśli podał e-mail to pewnie chce:
    http://www.moneybookers.com/app/?rid=1717505

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2005-12-14 15:35:23
    Od: "datacom" <d...@o...pl>

    > To była aukcja?

    No to byla aukcja po aukcji zaproponowalem gosciowi, ze mu wplace paypalem,
    ale on si euparl na money order.

  • 7. Data: 2005-12-14 15:36:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    datacom wrote:

    > No to byla aukcja po aukcji zaproponowalem gosciowi, ze mu wplace
    > paypalem, ale on si euparl na money order.

    No to moneybookers (jak pisał plusz) albo bidpay.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-12-14 15:41:03
    Od: "datacom" <d...@o...pl>

    > No to moneybookers (jak pisał plusz) albo bidpay.

    A nie jest to czasem to samo co wester union? On podal adres i nazwisko
    czyli tak samo jak WE i na stronie WE pisze jak byk money order

  • 9. Data: 2005-12-14 15:51:37
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    datacom wrote:

    > A nie jest to czasem to samo co wester union?

    Nie.

    >On podal adres i
    > nazwisko czyli tak samo jak WE i na stronie WE pisze jak byk money
    > order

    Chcesz to wyślij pieniądze przez WE, ale koszt będzie większy.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 10. Data: 2005-12-14 16:03:06
    Od: "Roman Kotliński" <f...@f...pl>

    Czy to nie jest czasem międzynarodowy przekaz pieniężny. Poczta Polska to
    realizuje.