  • 1. Data: 2005-12-14 14:26:01
    Temat: Eurokonto plus i Maestro
    Od: "Robert" <k...@t...pl>

    Witam

    Czy mając eurokonto plus i karte maestro mogę dokonywać przelewów przez
    internet?

  • 2. Data: 2005-12-14 14:35:23
    Temat: Re: Eurokonto plus i Maestro
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Robert wrote:
    > Witam
    >
    > Czy mając eurokonto plus i karte maestro mogę dokonywać przelewów
    > przez internet?

    Jeżeli masz dostęp do tego konta przez internet to możesz.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-12-14 20:06:02
    Od: Tequilla <g...@o...pl>

    Robert napisał(a):
    > Witam
    >
    > Czy mając eurokonto plus i karte maestro mogę dokonywać przelewów przez
    > internet?

    TAK,
    posiadając ten rodzaj konta typu ror, usługa pekao24 jest w standardzie
    bez dodatkowych opłat, ale o ile pamietam to i tak trzeba sie do banku
    przejsc i wypełnić kwit,
    potem do domu przysyłaja karte kodów jednorazowych

    .dodam że nie mam rzadnego "ale" do tej usługi.

    pozdr
    Tomek

    ps. mam nadzieje ze to chodzi o eurokonto plus w pko s.a.