  • 11. Data: 2022-08-07 10:04:04
    Temat: Re: Czas realizacji D+2
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 7 sierpnia 2022 o 09:02:01 UTC+2 cef napisał(a):

    > Pytałem na co jest potrzebny ten czas D+2, skoro widać, że da się
    > to obsłużyć w czasie D+1 w obu kierunkach?
    > Przecież nie liczą banknotów ani nie zarabiają na jakichś overnajtach,
    > bo statystycznie
    > ruch w obie strony mają, więc co spowalnia?

    Da się nawet w D+0.
    D+2 to oszustwo - ja więc pytam, czy oszukuje N26 na wysyłaniu czy santi i bnp na
    księgowaniu.
    To pierwsze raczej nie skoro do IKA jest w D+1.
    A zarobić na przetrzymaniu nieswojej kasy zawsze można.

    Jeszcze sprawdź, jakie są daty księgowania.
    Np. test po 1 euro wysyłanym zaraz po sobie z N26 do tych 3 banków.