  • 1. Data: 2005-09-08 09:04:30
    Temat: "Czarna lista" - gdzie?
    Od: "comitiva" <c...@A...interia.pl>

    Czy za pośrednictwem Internetu mogę dowiedzieć się, czy figuruję na "czarnej
    liście" BIK. Proszę o wskazówki, bo na stronie BIK-u niczego takiego nie
    znalazłem. Ponoć jest jakis numer telefonu, ale też się go nie
    dogrzebałem...

    tia

    Lech

  • 2. Data: 2005-09-08 09:07:55
    Temat: Re: "Czarna lista" - gdzie?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    comitiva wrote:
> [...]
    > "czarnej liście" BIK. Proszę o wskazówki, bo na stronie BIK-u niczego
    > takiego nie znalazłem. Ponoć jest jakis numer telefonu, ale też się

    Słabo szukałeś.

    http://www.bik.pl/wniosek_klienta_indywidualnego.htm

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-09-08 09:10:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    comitiva napisał(a):
    > Czy za pośrednictwem Internetu mogę dowiedzieć się, czy figuruję na "czarnej
    > liście" BIK.

    BIK to żadna czarna lista, tylko informacja kredytowa. Może miałeś na
    myśli MIG-BR?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2005-09-08 09:12:10
    Od: "comitiva" <c...@A...interia.pl>

    | Słabo szukałeś.
    |
    | http://www.bik.pl/wniosek_klienta_indywidualnego.htm

    Taaa...
    Tyle, że ja potrzebuję tej informacji dzisiaj, a nie po 30 dniach... ;-)

    L.

  • 5. Data: 2005-09-08 09:13:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    comitiva wrote:

    > Taaa...
    > Tyle, że ja potrzebuję tej informacji dzisiaj, a nie po 30 dniach...
    > ;-)

    No to masz pecha ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 6. Data: 2005-09-08 09:14:07
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    comitiva wrote:

    > Taaa...
    > Tyle, że ja potrzebuję tej informacji dzisiaj, a nie po 30 dniach... ;-)
    >
    > L.

    Dlaczego dzisiaj ? Chcesz przed bankiem zataić kredyt ?
    Poza tym to trwa ok. 1-2 tygodni (z doświadczenia) a nie 30 dni.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 7. Data: 2005-09-08 10:18:51
    Od: "comitiva" <c...@A...interia.pl>

    | BIK to żadna czarna lista, tylko informacja kredytowa. Może miałeś na
    | myśli MIG-BR?

    Sam już nie wiem co miałem na myśli... :-)
    Chcę wystąpić o kredyt i potrzebuję informacji, czy moje problemy ze
    spłacaniem szybkiego kredyciku sprzed 5 lat nie zostały odnotowane na tzw.
    "czarnej liście" (czymkolwiek w istocie by ona była), bo jeżeli tak, to wolę
    o tym wiedzieć teraz, co zaoszczędziłoby mi niezręcznej sytuacji w banku i
    wysiłek kompletowania dokumentów. Ponoć istniała taka infolinia, która
    udzielała informacji zainteresowanym osobom, ale nie mogę znaleźć.

    L.

  • 8. Data: 2005-09-08 10:37:00
    Od: Marcin Żyła <m...@m...com>

    comitiva wrote:

> [...]
    > wysiłek kompletowania dokumentów. Ponoć istniała taka infolinia, która
    > udzielała informacji zainteresowanym osobom, ale nie mogę znaleźć.

    zadzwon do eurobanku, tam maja dostep online ;-)
    MZ

  • 9. Data: 2005-09-08 10:42:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "comitiva" <c...@A...interia.pl> napisał w
    wiadomości news:dfp375$i1v$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ponoć istniała taka infolinia, która
    > udzielała informacji zainteresowanym osobom, ale nie mogę znaleźć.

    A możesz mi powiedzieć, jak weryfikowali to, czy jesteś osoba
    uprawnioną. Bo w wypadku odpowiedzi pisemnej wysyłają poleconym na
    Twój adres i po sprawie. Nawet jak się ktoś podszyje, to problem
    niewielki, bo Ty dostaniesz tę informacje, a nie on.

  • 10. Data: 2005-09-08 18:46:25
    Od: "Marek" <f...@p...pl>

    > zadzwon do eurobanku, tam maja dostep online ;-)

    Chcesz powiedziec, że oferty podawane przez pracowników Eurobanku są na
    podstawie danych z BIK??

    Zastanawiałem się po co im numer PESEL podczas zwykłej rozmowy czysto
    informacyjnej.

    Marek