  • 1. Data: 2005-09-07 20:37:10
    Temat: millenium! alarm!
    Od: "Andrum" <a...@p...pl>

    7 wrzesnia 2005 godz. 22:34
    wchodze na http://www.millnet.pl/ i widze komunikat:
    "... przepraszamy Strona niedostepna z powodu awarii serwera i ...wycieku
    danych (!!!) zapraszamy wkrotce i zyczymy Szczesliwego Nowego Roku 2005
    (!!!)"

    a nizej:

    "kierownictwo popiera SLD"

    zgroza! o jakim wycieku danych mowa????

    kilent Millenium SA

  • 2. Data: 2005-09-07 20:39:26
    Temat: Re: millenium! alarm!
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Andrum wrote:
    > 7 wrzesnia 2005 godz. 22:34
    > wchodze na http://www.millnet.pl/

    To może wejdź na stronę http://www.millenet.pl/ ? Pomogło ;-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-09-07 20:44:04
    Od: "Andrum" <a...@p...pl>

    > To może wejdź na stronę http://www.millenet.pl/ ? Pomogło ;-) ?

    uff... ale sie najadlem strachu :-) Andrum

  • 4. Data: 2005-09-07 21:08:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Andrum wrote:
    > uff... ale sie najadlem strachu :-) Andrum

    Ciekawe ile jeszcze bedzie takich "klientow" ;)
    Wierzac w spiskowa teorie dziejow - ktos chce sprzedac bankowi te domene :D

    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 5. Data: 2005-09-08 06:08:33
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    napisał w wiadomości news:dfnkt7$a3h$1@news.onet.pl...
    > Ciekawe ile jeszcze bedzie takich "klientow" ;)
    > Wierzac w spiskowa teorie dziejow - ktos chce sprzedac bankowi te domene
    > :D

    Właśnie - na stronie powinien być licznik :)
    i co 1000 wysyłać majla do dyrekcji banku.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 6. Data: 2005-09-08 10:44:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe ile jeszcze będzie takich "klientów" ;)
    > Wierząc w spiskowa teorie dziejów - ktoś chce sprzedać bankowi te
    domenę :D

    Głupio sposób sobie wybrał, bo zahaczający o kilka artykułów.

  • 7. Data: 2005-09-08 11:41:19
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <dfp4o5$nqr$1@nemesis.news.tpi.pl>, Robert Tomasik wrote:

    > Głupio sposób sobie wybrał, bo zahaczający o kilka artykułów.

    A jakich?

    Renata

  • 8. Data: 2005-09-08 13:42:09
    Od: chrabcio <s...@t...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Ciekawe ile jeszcze bedzie takich "klientow" ;)
    > Wierzac w spiskowa teorie dziejow - ktos chce sprzedac bankowi te domene :D

    chyba bank jej jesczxe niw widzial bo mozna ja urzedowo zablokwoać za
    szkalowanie i poslugiwanie sie kolorystyka do zludzenia bla blka kazdy
    sad przyzna racje bankowi..

    --
    chrabcio

  • 9. Data: 2005-09-08 22:39:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Renata Gołębiowska" <R...@a...waw.pl>
    napisał w wiadomości
    waw.pl...

    > A jakich?

    Na przykład art. 26 ust. o zw. nieuczciwej konkurencji:

    "Kto rozpowszechnia nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd wiadomości o
    przedsiębiorstwie, w szczególności o osobach kierujących
    przedsiębiorstwem, wytwarzanych towarach, świadczonych usługach lub
    stosowanych cenach albo o sytuacji gospodarczej lub prawnej
    przedsiębiorstwa, w celu szkodzenia przedsiębiorcy, podlega karze
    aresztu albo grzywny."

    Nie chce mi się szukać dalej, ale podejrzewam, ze może by coś "ugryzł"
    od strony prawa giełdowego (bank jest spółką giełdową), no i
    oczywiście odpowiedzialność cywilna.

    Przy czym - by uprzedzić zarzuty - fakt, iż nie użyto na stronie nazwy
    banku niewiele tu zmienia, skoro strona może wprowadzać w błąd. W
    wypadku nieuczciwej konkurencji już było kilka wyroków opartych na
    mylących nazwach, czy samej grafice. Moim zdaniem jeśli bank złoży
    wniosek o ściganie (bo ściganie jest na wniosek) to facet ma wcale
    duże szanse załapać się na jakąś grzywnę. Tym bardziej, że wygląda na
    to, ze działa z chęci zysku.

  • 10. Data: 2005-09-09 11:50:47
    Od: XYrl <x...@u...wp.to.pl>

    chrabcio napisał(a):

    > chyba bank jej jesczxe niw widzial bo mozna ja urzedowo zablokwoać za
    > szkalowanie i poslugiwanie sie kolorystyka do zludzenia bla blka kazdy
    > sad przyzna racje bankowi..

    Stronka chyba nikomu nie przeszkadza bo istnieje już prawie rok.
    Tylko od czasu do czasu podniesie ciśnienie jakiejś zabłąkanej duszyczce :-)