  • 11. Data: 2005-09-08 19:06:44
    Temat: Re: "Czarna lista" - gdzie?
    Od: "miszka" <m...@n...pl>

    > Chcę wystąpić o kredyt i potrzebuję informacji, czy moje problemy ze
    > spłacaniem szybkiego kredyciku sprzed 5 lat nie zostały odnotowane na tzw.
    > "czarnej liście" (czymkolwiek w istocie by ona była), bo jeżeli tak, to
    > wolę

    Dane w BIK'u są usuwane przez pracowników banku, którzy je tam wprowadzili.
    Usunięcie powinno nastąpić po ustaniu zobowiązania klienta wobec banku.
    Na "czarnej liście" w MIG-BR informacje są przechowywane i dostępne przez
    dwa lata. Na "czarnej liście" odnotowuje się niesolidnych dłużników. W BIK'u
    odnotowuje się normalnych kredytobiorców.
    --
    PZDR, miszka_
    _________________________________

  • 12. Data: 2005-09-08 19:15:10
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    miszka napisał(a):
    > dwa lata. Na "czarnej liście" odnotowuje się niesolidnych dłużników. W BIK'u
    > odnotowuje się normalnych kredytobiorców.

    Powinno być "W BIK'u odnotowuje się _również_ normalnych kredytobiorców".

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 13. Data: 2005-09-08 19:19:59
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 8 Sep 2005 21:06:44 +0200,
    osoba podpisana: miszka <m...@n...pl>
    napisała:

    > Dane w BIK'u są usuwane przez pracowników banku, którzy je tam wprowadzili.
    > Usunięcie powinno nastąpić po ustaniu zobowiązania klienta wobec banku.
    Interesujące. A ja głupi myślałem, że zapytania są trzymane przez rok,
    "dobre" kredyty przez 5 lat od spłaty, a "niedobre" przez 7.

    > Na "czarnej liście" w MIG-BR informacje są przechowywane i dostępne przez
    > dwa lata. Na "czarnej liście" odnotowuje się niesolidnych dłużników. W BIK'u
    > odnotowuje się normalnych kredytobiorców.
    Zdefiniuj "normalnych" wg. mnie wszystkich(=tych o których banku uzna za
    stosowne BIK powiadomić)
    KJ

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 14. Data: 2005-09-09 18:02:30
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Był dzień 2005-09-08 21:06 i wtedy właśnie miszka
    Tajemniczy Szpieg z Krainy Deszczowców wyszeptał(a):

    > Dane w BIK'u są usuwane przez pracowników banku, którzy je tam wprowadzili.
    > Usunięcie powinno nastąpić po ustaniu zobowiązania klienta wobec banku.

    Niekoniecznie....
    - jeżeli klient wyraził zgodę na przechowywanie informacji będą one
    pokazywane na raportach BIK jeszcze przez 5 lat od zamknięcia rachunku
    - jeżeli podczas spłaty wystąpiły opóźnienia powyżej 30 dni informacje
    również przez 5 lat będą pokazywane (pomimo braku zgody klienta)

    pozdrawiam,

    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,