  • 21. Data: 2019-03-28 22:11:44
    Temat: Curve - kto mi poleci?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Dziś dostałem 2*5 funtów, dzięki.
    To już razem 25 od curviszcza. Oby tak dalej :)

  • 22. Data: 2019-03-28 22:38:56
    Temat: Re: Curve - kto mi poleci?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Dziś dostałem 2*5 funtów, dzięki.
    > To już razem 25 od curviszcza. Oby tak dalej :)

    Ano, wreszcie postanowiłem kupić trochę rzeczy na Ali. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 23. Data: 2019-03-28 23:57:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 28 Mar 2019 14:11:44 -0700 (PDT), w
    <3...@g...c
    om>, Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> napisał(-a):

    > Dziś dostałem 2*5 funtów, dzięki.
    > To już razem 25 od curviszcza. Oby tak dalej :)

    Jak ktoś chce to może mi polecić :)

  • 24. Data: 2019-03-29 11:13:52
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 29 marca 2019 09:26:55 UTC+1 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Jak ktoś chce to może mi polecić :)

    Kod dalej ten sam: DEKHX ;>
    Ale to polecający wpisuje kod polecającego przy zamawianiu (zaraz na drugim ekranie,
    trzeba puknąć w napis "have referral/promo code?"), a nie odwrotnie.
    Moje bonusy mam zamiar wpłacić na Wikipedię.

    Ciekawy też jestem, czy Akarm to G.S. czy S.P.?

  • 25. Data: 2019-03-29 11:59:54
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 28 marca 2019 22:39:01 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > Ano, wreszcie postanowiłem kupić trochę rzeczy na Ali. ;)

    Jak korzystasz to przejrzałbyś aktualne reguły i napisał na ten temat mały elaborat,
    bo ja już nie pamiętam, czy dalej bez prowizji jest tylko w godzinach pracy forex czy
    też wprowadzili limit "zawsze bez prowizji".
    A może to jest właśnie "limit bez prowizji w godzinach pracy forex"?