  • 1. Data: 2019-03-11 12:34:14
    Temat: Curve - kto mi poleci?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    Doszedłem do wniosku, żeby spróbować curve.
    W związku z tym poszukuję chętnego, który miałby ochotę na możliwość
    uzyskania 5 funtów za polecenie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 2. Data: 2019-03-11 12:36:41
    Temat: Re: Curve - kto mi poleci?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 12:34:17 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:
    > Doszedłem do wniosku, żeby spróbować curve.
    > W związku z tym poszukuję chętnego, który miałby ochotę na możliwość
    > uzyskania 5 funtów za polecenie.

    DEKHX :)

  • 3. Data: 2019-03-11 12:45:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Oczywiście DEKHX to mój kod polecenia w curve.
    Trzeba go wpisać zaraz na drugim ekranie apki - po tym, jak wybierzesz typ karty
    (zapewne samo "curve", ew. "curve blue"), pojawi się napis "have referral/promo code"
    - trzeba "puknąć" w ten napis i pojawi się miejsce do wpisania kodu.
    Trzeba uważać, żeby nie przegapić, bo to jedyna okazja.
    Krok po kroku wyjaśnione masz tutaj:
    https://jakdorobic.com/analiza-curve/

    A N26 nie chcesz?
    Jak wydasz kartą 15 euro w jednej transakcji (może być i w polskim sklepie, kosztuje
    to 0,2%) to obaj dostaniemy po 15 euro.
    Mój kod polecenia: dawidr0508

  • 4. Data: 2019-03-11 14:28:27
    Od: Akarm <a...@w...pl>

> [...]
    > Jak wydasz kartą 15 euro w jednej transakcji (może być i w polskim sklepie,
    kosztuje to 0,2%) to obaj dostaniemy po 15 euro.

    N26 nie, nie chcę.
    Chociaż może tylko na razie nie chcę. Tak, jak nie chciałem Curve. :)

    Z Curve utknąłem na weryfikacji karty kredytowej. Czekam aż transakcja
    pojawi się w historii konta, żebym mógł wprowadzić kod. Ile dni to potrwa?
    Przy wpisywaniu adresu miałem zagwozdkę, w pierwszej kolejności chcieli
    numer domu. Wpisałem w tym polu "ul. " i adres już wygląda normalnie.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 5. Data: 2019-03-11 14:50:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2019 14:28:30 UTC+1 użytkownik Akarm napisał:

    > N26 nie, nie chcę.
    > Chociaż może tylko na razie nie chcę. Tak, jak nie chciałem Curve. :)

    Polubisz.
    Mi dziś niestety santander odmówił wydanie trzeciej karty kredytowej, a jest promo
    priceless specials - ale cóż, jak nie to nie.

    > Z Curve utknąłem na weryfikacji karty kredytowej. Czekam aż transakcja
    > pojawi się w historii konta, żebym mógł wprowadzić kod. Ile dni to potrwa?

    Sprawdź w blokadach (zgaduję, że dodałeś santander 1-2-3), w historii sensu stricte
    będzie pewnie dopiero jutro (OIDP, że santander rozlicza MC w D+1, a visy w D+2).
    Ja ostatnio miałem blokadę na 11 groszy. KOD C-xxxx jest dobrze widoczny.

    > Przy wpisywaniu adresu miałem zagwozdkę, w pierwszej kolejności chcieli
    > numer domu. Wpisałem w tym polu "ul. " i adres już wygląda normalnie.

    Oj tak, adresują po angielsku i wygląda to dziwacznie na tej kopercie/paczuszce
    (ładnie pakują karty i stempel royal mail jest) - ale dochodzi, przynajmmniej do mnie
    i trzech poleconych.

  • 6. Data: 2019-03-11 22:17:20
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    W dniu 2019-03-11 o 14:28, Akarm pisze:

    > Przy wpisywaniu adresu miałem zagwozdkę, w pierwszej kolejności chcieli
    > numer domu. Wpisałem w tym polu "ul. " i adres już wygląda normalnie.

    Też miałem zagwozdkę jak wpisać ten adres, w końcu wpisałem tak jak
    chcieli w ichniejszym formacie. List doszedł bez problemu.
    W blokadzie karty Inteligo nie było kodu C-xxx tylko długi numer
    wielocyfrowy.
    Potrzebny kod pojawił się dopiero jak transakcja została zaksięgowana na
    wyciągu, więc kilka dni (weekend był) karta wisiała bez autoryzacji.
    Curve - sumuje też ładnie wydatki poczynione daną kartą, więc nie trzeba
    specjalnie dumać i szukać na wyciągu, czy już "wyrobiło się limit" - dla
    karty jeśli taki jest wymagany

    Mój kod DZA5V2VE - gdyby ktoś chciał skorzystać,ja użyłem kodu Dawida ;)

    Pozdro

  • 7. Data: 2019-03-12 09:20:45
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    > Mi dziś niestety santander odmówił wydanie trzeciej karty kredytowej, a jest promo
    priceless specials - ale cóż, jak nie to nie.

    Jakbyś, pisząc coś takiego, wrzucił za każdym razem link aby było jasne
    o jakiej promocji piszesz to chyba nikt by tu nie miał pretensji.
    Lubię wiedzieć co mnie omija bo a nuż kiedyś znajdę dość motywacji aby
    spróbować.
    P.G.

  • 8. Data: 2019-03-12 10:30:56
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2019-03-12 o 09:20, Piotr Gałka pisze:

> [...]
    > o jakiej promocji piszesz to chyba nikt by tu nie miał pretensji.
    > Lubię wiedzieć co mnie omija bo a nuż kiedyś znajdę dość motywacji aby

    Nie przesadzasz Panie Piotrze ? :D
    https://pl.priceless.com/specials/oferta-indywidualn
    a/

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2019-03-12 11:18:35
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 12 marca 2019 10:31:05 UTC+1 użytkownik Waldek napisał:

    > Nie przesadzasz Panie Piotrze ? :D
    > https://pl.priceless.com/specials/oferta-indywidualn
    a/

    Nie trafiłeś, nie chodzi o samo PS, tylko o obecne promo w santim/żabie/kupalu.
    Dokładniej:
    https://static3.santander.pl/asset/R/e/g/Regulamin-P
    romocji-Punkty-Powitalne-Santander-Bank-Polska_93435
    .pdf
    czyli 3200 punktów "powitalnych" dla mc silver (bo jest z logo ligi mistrzów) i 1600
    dla mc world (od 25 lutego ta promo, więc się chyba Waldku pośpieszyłeś niestety).
    Czyli nic aż tak specjalnego, za mc silver np. 4 bilety do cinema city - i nawet się
    nie podwoi, bo punkty ważne tylko 3 miesiące i nie dotrwają do black friday. Ale za
    to można iść do kina np. w sobotę wieczorem bez przepłacania (tzn. ogólnie za darmo,
    ale za jeszcze "większe darmo" ;)
    Ale poza tym można jeszcze dostać moneyback przy próbie rezegnacji z karty (a na rok
    i tak darmowa po 10 pykach w 3 miesiące) - np. złotówkę za każdy dzień, w którym
    karta była użyta - albo po prostu 2%.

    Ciekawy jestem, czemu mi odrzucili klik - może dlatego, że chciałem tylko 2k, a
    proponowali 20k (a tylko 20k dlatego, że to max. limit dla silver, klika miałem na
    50k) - a teraz w ogóle się obrazili i już nie mam żadnego klika. Ale żona też, więc
    może ogólnie coś zmieniają - albo nas ze sobą jednak powiązali (co nie jest trudne,
    bo mamy wspólny ROR).
    A poprzednio na platynę z 20k się udało klikiem, choć sądziłem, że nie dadzą.

    Ogólnie dla takich masochistów jak Piotr polecam lekturę:
    jakdorobic.com
    livesmarter.pl
    www.najlepszekonto.pl

  • 10. Data: 2019-03-12 12:54:29
    Od: Waldek <m...@n...dam>

> [...]
    1600 dla mc world (od 25 lutego ta promo, więc się chyba Waldku pośpieszyłeś

    Hmm .. czy niestety ? Mnie zależało na pakiecie ubezpieczeniowym MC
    World i bezpłatności za 10 "pyknięć" ;)
    Gdyby człek chciał czekać na jakąś "wyjątkową" promo, to pewnie nigdy by
    nic nie wziął - bo a nóż będzie lepsza :D

    Mnie natomiast lekko zesłabił ostatnio Milek, wyklikałem Impresje ale
    podpisując umowę w oddziale chciałem zmienić żeby "wydrukowali" Alfę i
    panienka rzekła że się nie da. Ale jak już dostane Impresje, to przyjdę
    z nią i wymienią mi na Alfę czy na Golda. Gdzie tu sens i logika ?

    Pozdro