  • 11. Data: 2004-02-24 12:01:41
    Temat: Re: Co zrobic zeby bylo "za darmo"
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    > - do wyplat gotowkowych (Euronet) uzywajcie tylko karty mBanku chyba ze
    > okolicznosci sa "przeciwne"

    Jako "zemstę" za wprowadzenie opłat w mB proponuję dodatkowo pobierać
    codziennie 3 razy z bankomatów Eu. lub BZ minimalne kwoty. Jak będą to
    robić wszyscy mBankowi grupowicze przez miesiąc to puścimy ten okropny
    mB w skarpetkach.

    andy_nek

  • 12. Data: 2004-02-24 12:36:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > codziennie 3 razy z bankomatów Eu. lub BZ minimalne kwoty. Jak będą to
    > robić wszyscy mBankowi grupowicze przez miesiąc to puścimy ten okropny

    ROTFL ! Ty tak poważnie? Bo emotikonek nie ma ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2004-02-24 12:58:21
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    > ROTFL ! Ty tak poważnie? Bo emotikonek nie ma ;-)

    Jasne, że na poważnie. Oszacowałem ilu jest nas na grupie, przemnożyłem
    przez 30 dni, przez trzy wypłaty, i jeszcze przez prowizję, jaką daje mB
    sieciom bankomatow i wyszło mi, że żaden bank tego nie wytrzyma a co
    dopiero mB, który ledwo dycha (i dlatego wprowadził te opłaty za przelewy)

    andy_nek

  • 14. Data: 2004-02-24 13:01:22
    Temat: Re: Co zrobic zeby bylo
    Od: "Kazik Kazikowski" <k...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl> napisał(a):

> [...]
    > codziennie 3 razy z bankomatów Eu. lub BZ minimalne kwoty. Jak będą to
    > robić wszyscy mBankowi grupowicze przez miesiąc to puścimy ten okropny

    Nie proponowalbym uciekac sie do emocji w takich kwestiach. Moja rada jest
    czyto ekonomiczna. Po prostu proponuje jak najbardziej ekonomiczne
    postepowanie dla klientow ktorym zalezy na wlasnych pieniadzach, poprzez
    dzialania o ktorych pisalem w pierwotnym mailu zyskujemu to ze wszelkie
    operacje wykonywane przez nas sa darmowe a przy okazji wspieramy bank ktory
    pozwala wykonawac nam te operacje troche kosztem tego ktory juz nie jest nam
    przyjazny - to jest chyba bardzo proste z ekonomicznego p-tu widzenia.
    Po prostu - jak zalezy Ci na jak najmnieszych oplatach to rob wszystko zeby
    te oplaty byly jak najmnijesze (nawet kosztem innych bankow) a bank swiadom
    dzialania tych mechanizmow (miejmy nadzieje) bedzie dalej utrzymywal sowja
    przyjazna wobec klienta strategie i nie popelni tego bledu co mbank chociazby.

  • 15. Data: 2004-02-24 13:01:54
    Od: "K" <k...@N...gazeta.pl>

  • 16. Data: 2004-02-24 13:02:13
    Od: "K" <k...@N...gazeta.pl>

  • 17. Data: 2004-02-24 13:27:17
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

> [...]
    > sieciom bankomatow i wyszło mi, że żaden bank tego nie wytrzyma a co
    > dopiero mB, który ledwo dycha (i dlatego wprowadził te opłaty za przelewy)

    Podaj te "obliczenia". Chętnie się pośmieję.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 18. Data: 2004-02-24 13:34:51
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    >i nie popelni tego bledu co mbank chociazby.

    to czy mBank popelnil blad czy nie, dowiemy sie najwczesniej za pare
    miesiecy.
    moze sie okazac, ze bylo to genialne posuniecie.

    MarcinP

  • 19. Data: 2004-02-24 14:53:22
    Od: "teheran" <t...@o...pl>

    Po co tyle gimnastyki,

    po prostu dofinansuj swój bank przelewając mu
    co miesiąc jakieś 500 zł np. w formie darowizny
    lub/i zatrudnij się jako sprzątaczka/kierwowca/dźwigowy za friko.
    i namów do tego znajomych.
    na pewno to docenią.

  • 20. Data: 2004-02-24 15:36:59
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Użytkownik K napisał:
> [...]

    > czyto ekonomiczna. Po prostu proponuje jak najbardziej ekonomiczne
    > postepowanie dla klientow ktorym zalezy na wlasnych pieniadzach,

    i co, będziesz tak co pół roku przenosił rachunek z banku do banku z
    powodu głupich 50 gr czy złotówki za przelew ?
    Pewno należysz do ludzi którzy potrafią dymać piechotą 5km na targ po
    3kg ziemniaków, bo tam są tańsze o 10gr na kilogramie.