  • 1. Data: 2004-02-23 23:39:18
    Temat: [multi] "An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator."
    Od: "tomek" <s...@S...op.pl>

    witam,

    mam konto w multi, probowalem wejsc w szczegoly przelewu z konca 2002 roku,
    ktory jest w ogole bez tytulu. wchodze w szczegoly przelewu a tam ZONK ;(

    czy wiadomo skad bierze sie blad, ktory daje ponizszy komunikat?
    Tytuł operacji "An error occurred on the server when processing the URL.
    Please contact the system administrator."

    czy komukolwiek multilinki wyjasnily z sensem o co biega?

    pozdr,
    tomek "nowo-narodzony"
    :)

  • 2. Data: 2004-02-24 06:32:29
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    tomek wrote:

> [...]
    > Tytuł operacji "An error occurred on the server when processing the URL.
    > Please contact the system administrator."

    Bierze się z tego, że tworzący system informatycy dali dupy i nie
    przetestowali go porządnie. Informuj i uderzaj gdzie się da, jak Ci
    bardzo zależy na tym przelewie, żeby powstało zamieszanie, to wtedy błąd
    zostanie poprawiony w trybie szybkim, a ty oddasz przysługę reszcie
    klientów :-)

    reik.