  • 11. Data: 2006-03-09 12:22:43
    Temat: Re: Co uważa Leszek Balcerowicz, a co uważaj? inni.
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu jst porozsypywal nastepujace haczki:
    > Być świetnym fachowcem - a niewątpliwie Balcerowicz nim jest - to za mało
    > już. On ma prezentować sobą także pewne standardy moralne. Bo od
    > lekceważenia posłów - co zrobił, do zwykłego kolesiostwa czyli kulczyklandu
    > droga niedaleka
    IHMO poslowie nie reprezentuja zadnych standardow moralnych. A wg mnie
    bardziej nalezy oczekiwac standardow moralnych od posla niz od
    urzednika. A zlepperowane Kaczko-Giertychy raczej ich nie reprezentuja.
    Ale tak w ogole to caly watek nadaje sie raczej na pl.soc.polityka
    EOT
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 12. Data: 2006-03-09 22:56:03
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    > IHMO poslowie nie reprezentuja zadnych standardow moralnych. A wg mnie
    > bardziej nalezy oczekiwac standardow moralnych od posla niz od urzednika.
    > A zlepperowane Kaczko-Giertychy raczej ich nie reprezentuja.

    Ale tak wybrali ludzie podczas wyborow! Czy wg. ciebie ludzie w Polsce tez
    reprezentuja mizerny poziom? Czy ja gdzies juz knie slyszalem zdania:
    "przypadkowe spoleczenstwo...".
    Jak Ty sie teraz reprezentujesz? Powinno byc Ci raczej wstyd za takie slowa!
    a co do balcerowidcza, to czy on jest takim super fachowcem to mam sporo
    watpliwosci, a pierwsza to sposob w jaki zostal preziem.. czy ktos jeszcze
    pamieta?
    ano przypomne: zblizal sie ostatni rok kadencji sejmu "buzkowego" ktoremu
    grozilo samorozwiazanie na wniosek UW do ktorej nalezal Balcerowicz i byl w
    tamtym rzadze! Poniewarz konczyla sie kadencja pani Gromkiewicz_walczyk czy
    jak jeje tam bylo, UW zaproponowala AWS-owi maly handelek... wy nam
    poprzecie Balcerowicza na stanowisko prezia my zaglosujemy przeciw
    rozwiazaniu parlamentu... ot i cala historia jak w handlach bazarowych
    zrodzil sie najwiekszy geniusz Polskiej ekonomiji...

    > Ale tak w ogole to caly watek nadaje sie raczej na pl.soc.polityka

    Tyz prowda... choc troche z bankowoscia ma jednak wspolnego.
    pozdr

  • 13. Data: 2006-03-09 23:14:40
    Od: "KOTski" <K...@y...com>

> [...]
    >zrodzil sie najwiekszy geniusz Polskiej ekonomiji...

    >Tyz prowda... choc troche z bankowoscia ma jednak wspolnego.

    Wiedzialam, ze sie odezwiesz komuszku. I bardzo sie z tego cieszem.
    Dzieki tobie nie jestem najglupszym trolem w tej grupie (ktora zniszcze)

    pozd. jkolina
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2006-03-10 00:04:46
    Temat: Re: Co uwaĹźa Leszek Balcerowicz, a co uwaĹźajÂą inni.
    Od: "Antekant" <A...@o...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał w
    wiadomości news:ofsv02tljmg8f78h93f82oo83pp3mh1vki@4ax.com...

    > I miał rację. Do ludzi którzy olewaja prawo podchodzi się z
    > lekceważeniem.
    > --

    Pisząc taką brednię lekceważysz swój rozum.

  • 15. Data: 2006-03-10 00:10:46
    Temat: Re: Co uważa Leszek Balcerowicz, a co uważają inni.
    Od: "Antekant" <A...@o...pl>

    Użytkownik "JotKa" <To się nie
    > dziwię...
    > Poseł powinien sobą "coś" reprezentować, zwłaszcza ten "zasiadający w
    > komisji", powinien...

    Pisać, ze "powinien" to sobie możemy dośc długo - komputer ma anielską
    cierpliwość. A jak proponujesz wyegzekwować to "powinien", skoro naród
    wybiera ich całkowicie suwerennie iswobodnie, kogo chce?

  • 16. Data: 2006-03-10 00:50:53
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    jst wrote:

    > Ja o tym panu miałem bardzo dobre zdanie do momentu kiedy obejrzałem jego
    > przesłuchanie przed komisją śledczą. Tyle buty i pychy to ze świecą u ludzi
    > szukać. Mówił cały czas jak to powinno być w państwie prawa, a do komisji
    > śledczej odnosił sie z lekceważeniem.Potwierdza to tylko regułę, że na
    > wysokich stanowiskach władzy musi być ciągła rotacja - 4 lata i do widzenia.
    > Podobnie butnie zachowywała się jaśniepani Kwaśniwewska, a sam Kwaśniewski
    > to w ogóle nie raczył zaszczycić komisji śledczej.

    I wcale się im nie dziwię. Takiego łajna jak komisje śledcze to dawno
    nie było.

  • 17. Data: 2006-03-10 00:52:51
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    l.b wrote:

    > Ale tak wybrali ludzie podczas wyborow!

    Raczej nie wybrali.
    Po prostu ordynacja wyborcza jest tak skonstruowana, że oni sami wejdą,
    choćby nie dostali żadnego głosu. I tu jest problem. Inaczej dawno by
    ich już nie było w sejmie.

  • 18. Data: 2006-03-10 06:54:58
    Od: "jst" <j...@W...wp.pl>

    > I wcale się im nie dziwię. Takiego łajna jak komisje śledcze to dawno nie
    > było.

    Wiesz, parę dni temu telewizja puściła wywiad z Cimoszewiczem z jego
    lesniczówki. On zupełnie nieoficjalnie: w koszuli, przy kominku. I co
    powiedział?. Że wszystkie ważniejsze rzeczy juz w Polsce zrobiono za rządów
    lewicy ( wejście do unii, nato itd) i teraz nic specjalnego do zrobienia nie
    ma. Bez komentarza. Niech powie to dziewczynom zasuwającym od rana do
    wieczora w Biedronce i ogladającym wieczorem w TV kolejną transakcję
    kulczyka czy Krauzego za xxx mln zł.

    Zauważ, że Cimoszewicz także nie zaszczycił komisji. Balcerowicz,
    Cimoszewicz, Kwaśniewski, Kwaśniewska i wiele innych osób zachorowało na
    władzę. A ta choroba ma to do siebie, że niewiele poza własnym biurkiem
    widać.Dla obywatela i demokracji jest to niebzpieczne.

    pzdr
    j.

  • 19. Data: 2006-03-10 07:03:06
    Od: "l.b" <p...@p...com>

    > Raczej nie wybrali.
    > Po prostu ordynacja wyborcza jest tak skonstruowana, że oni sami wejdą,
    > choćby nie dostali żadnego głosu. I tu jest problem. Inaczej dawno by ich
    > już nie było w sejmie.

    zgadza sie, niestety jak na razie ani PO ani PiS ani SLD nie oplaca sie
    zmieniac ordynacji wyborczej bo by rewolucja byla w sejmie!
    Calkowicie nieodpowiada mi ordynacja wiekszosciowa, duzo lepiej jest isc
    glosowac na osobe ktora sie zna a nie na "walizke"... a tak niestety bylo
    ostatnio - stad byc moze i bojkot wyborow [40%] - bo jak tu glosowac na
    lokalnego przedstawiciela ktorego sie zna skoro laduje na entym miejscu na
    liscie a na czolowce pojawia sie jakis pan/pani z drugiej strony Polski....
    Pozdr.

  • 20. Data: 2006-03-10 09:34:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Fri, 10 Mar 2006 01:04:46 +0100, "Antekant" <A...@o...pl> wrote:

    >Pisząc taką brednię lekceważysz swój rozum.

    Czemuż więc to czynisz?
    --
    _______/ /_ http://www.fototok.tkb.pl/pt/photo.php?p=100361