  • 1. Data: 2013-07-30 19:54:03
    Temat: Co trzeba zrobić z eBGŻ i kiedy, przypomnijcie proszę
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    ... bo jakoś nie chce mi się kopać po regulaminach, poprawkach, zmianach
    i aneksach...
    Jeśli nie zamykam konta, to powinienem założyć konto oszczędnościowe -
    tak? Do kiedy założyć? Kiedy wlać i ile (zdaje się 5k)?
    Na razie w TOiP nie widzę "mojego" konta "z podwyżką". Jest jakieś
    "Konto Plus". Czy gdzieś jest napisane, że to to samo? Gdzie?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-07-31 01:46:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "sqlwiel" 51f7fdbb$0$1216$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > Jeśli nie zamykam konta, to powinienem założyć konto oszczędnościowe - tak? Do
    kiedy założyć? Kiedy wlać i ile (zdaje się 5k)?

    5k na 27/28 lipca.

    > Na razie w TOiP nie widzę "mojego" konta "z podwyżką". Jest jakieś "Konto Plus".
    Czy gdzieś jest napisane, że to to samo? Gdzie?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2013-07-31 08:45:40
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Wed, 31 Jul 2013 01:46:56 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > 5k na 27/28 lipca.

    To się może nie udać, obawiam się. ;)

    AK

  • 4. Data: 2013-07-31 09:46:49
    Od: em <e...@g...com>

    W dniu środa, 31 lipca 2013 01:46:56 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > 5k na 27/28 lipca.

    Zdaje się, że ten dodatkowy warunek do zdobycia premii obowiązywać będzie:
    -od cyklu rozpoczynjacego się 28 sierpnia w przypadku konta otwartego do dnia 27 maja
    2013
    -po upływie 12 pełnych Cykli od dnia otwarcia Konta, w przypadku Konta otwartego po
    dniu 27 maja 2013

  • 5. Data: 2013-07-31 11:33:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "em" 0...@g...co

> [...]

    : konta otwartego do dnia 27 maja 2013
    : -po upływie 12 pełnych Cykli od dnia otwarcia Konta,
    : w przypadku Konta otwartego po dniu 27 maja 2013

    Jest wiele wersji. Dezinformacja telefoniczna powiedziała
    mi, że trzeba wlać na oszczędne niekoniecznie w dni 27/28;,
    w lipcu br. marmurowe rude powiedziały, że już teraz trzeba
    tak wlać, aby były środkowe właśnie w dni 27/28...
    Moim zdaniem nie można zbyt wiele wymagać od futerek...
    Wybrałem tedy część wspólną wszystkich wersji. :)

    Opromilowanie teraz niskie, OVincentowanie szczelne -- nie
    żałuję, jeśli polałem niepotrzebnie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'