  • 1. Data: 2003-10-28 08:36:15
    Temat: Co sądzicie o kr. hipotecznym w PKOBP??? Mam...
    Od: "WK" <w...@g...pl>

    .. już skompletowane dokumenty i czas do końca tygodnia jeśli chce się
    załapać na promocję "000". Ale jeszcze się waham.
    (110 000/25 lat/PLN/malejące).

    Pozdr.
    WK

  • 2. Data: 2003-10-28 09:07:01
    Temat: Re: Co sądzicie o kr. hipotecznym w PKOBP??? Mam...
    Od: "premek" <p...@U...wp.pl>

    Użytkownik "WK" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > .. już skompletowane dokumenty i czas do końca tygodnia jeśli chce się
    > załapać na promocję "000". Ale jeszcze się waham.
    > (110 000/25 lat/PLN/malejące).

    witam

    Ja mam od lutego "wlasny kat" o podobnych parametrach :-), w tym czasie
    oprocentowanie(wibor 3M) spadlo ponad 1,5%, jestem zadowolony z obslugi,
    moze kredyt w KB bylby troche tanszy ale z sobie wiadomych przyczyn nie
    bralem go pod uwage.
    Polecam "wlasny kat".

    pozdro
    premek

  • 3. Data: 2003-10-28 11:18:22
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "WK" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > .. już skompletowane dokumenty i czas do końca tygodnia jeśli chce się
    > załapać na promocję "000". Ale jeszcze się waham.
    > (110 000/25 lat/PLN/malejące).

    Też się przymierzam, ale mój doradca twierdzi, że PKO BP podniosło
    kredyt o 0,3%, zmniejszając opłaty do zera. To i tak w skali pełnego
    okresu kredytowania oznacza większe koszty. No i trzeba mieć
    Superkonto z upoważnieniem dla nich. Bardzo się zabezpieczają.

    Przy prowadzeniu działalności gospodarczej - horror ze zbieraniem
    dokumentów. Złożyłem wnioski w 3-ech bankach, PKO BP będzie czwartym.
    U nich najwięcej trzeba papiera.

    Pzdr,
    Bam

  • 4. Data: 2003-10-28 11:34:08
    Od: "WK" <w...@g...SKASUJ.TO.pl>

    Pan Bambaryla <p...@u...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Przy prowadzeniu działalności gospodarczej - horror ze zbieraniem
    > dokumentów. Złożyłem wnioski w 3-ech bankach, PKO BP będzie czwartym.

    Nie rozumiem Twojego doradcy.
    Nikt mi nie powiedział o superkoncie, nikt nie mówił, żebym takowe zakładał.
    Kredyt jest aktualnie na poziomie 6.95-7.1%

    Pozdr.
    WK

  • 5. Data: 2003-10-28 12:20:22
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    > Nie rozumiem Twojego doradcy.
    > Nikt mi nie powiedział o superkoncie, nikt nie mówił, żebym takowe
    zakładał.
    > Kredyt jest aktualnie na poziomie 6.95-7.1%

    Przepraszam, dokonałem skrótu myślowego. Doradca z Expandera.
    Ten z PKO BP przecież by tak nigdy nie powiedział, bo by wyleciał
    z roboty.

    Co do Superkonta - to tak jest. Za Twoim pisemnym pełnomocnictwem,
    za pośrednictwem Superkonta - będą zasilać konto developera (transze).
    Być może jest inna procedura, gdy bierzesz całość, bez transz.

    Pzdr,
    Bam

  • 6. Data: 2003-10-28 12:42:21
    Od: "WK" <w...@g...SKASUJ.TO.pl>

> [...]
    > za pośrednictwem Superkonta - będą zasilać konto developera (transze).
    > Być może jest inna procedura, gdy bierzesz całość, bez transz.

    Będę dzisiaj w oddziale i wszystkiego doświadczę na własnej skórze :-) Złożę
    dzisiaj wniosek. Podobno w PKOBP co Oddział to obyczaj, więc się okaże. Może
    po prostu miałeś pecha.

    W.

  • 7. Data: 2003-10-28 14:04:06
    Od: "Pan Bambaryla" <p...@u...pl>

    Użytkownik "WK" <w...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Złożę
    > dzisiaj wniosek. Podobno w PKOBP co Oddział to obyczaj, więc się okaże.

    Poraz kolejny poprawiam się, chodzi o 0,15%. O tyle podniesiono marżę
    banku na czas promocji. Dla 200.000 zł na 20 lat różnica wynosi ok. 4300zł,
    co może pokryć koszty opłaty za rozpatrzenie wniosku i prowizji za
    udzielenie.
    Jednak zamierzam kredyt spłacić szybciej (chociaż któż może przewidzieć,
    co się będzie działo w przyszłości?) i wtedy te proporcje się mniej-więcej
    wyrównają.

    Prowadzę działalność gospodarczą i musiałem przygotować:
    1) odpisy o niezaleganiu - normalka
    2) PIT-36 + ostatni - normalka
    3) zaświadzczenie o dochodach za ostatnie dwa lata
    4) tzw. punktówkę (księgowy robił)
    5) opinie o rachunkach banlowych (horror), mam kilka kont

    Trochę tego jest. A myślę o złotówkach. Rozważam jeszcze kredyt w mBanku
    (mPlan),
    gdzie jestem starym klientem oraz Aquariusa + MultiPlan w Multibanku.
    Jak na razie mam pozytywnie rozpatrzony wniosek w GE Mieszkaniowym w CHF.
    Skłaniam się jednak ku złotówce. Jeżeli dostanę w okolicach 7% - będę
    zadowolony.
    Chciałbym jednak skorzystać z możliwości bilansowania konta (off-set)
    w mBanku lub Multi. Walka więc trwa!! ;-)

    Pzdr,
    Bam

  • 8. Data: 2003-10-28 14:20:42
    Od: "WK" <w...@g...SKASUJ.TO.pl>

> [...]

    > Chciałbym jednak skorzystać z możliwości bilansowania konta (off-set)
    > w mBanku lub Multi. Walka więc trwa!! ;-)

    Wiem, że POKOBP to jeszcze komuna, chociaż...jest wiele osób mile
    rozczarowanych poziomem usług. Przy wyborze kredytu przede wszystkim kieruję
    się prestiżem banku, a pokobp jest jeszcze "państwowy" i chyba będzie
    stabilniejszy póki co, jeśli finanse państwa się załamią. Inne banki jeśli o
    to chodzi to "bąble".

    W.

  • 9. Data: 2003-10-28 15:20:47
    Od: "aLien" <s...@p...pl>

> [...]
    > się prestiżem banku, a pokobp jest jeszcze "państwowy" i chyba będzie
    > stabilniejszy póki co, jeśli finanse państwa się załamią. Inne banki jeśli

    Witam
    Wlasnie dostalem telefon ze przyznali mi kredyt w PKO BP. Kwota kredytu
    65000tys, kredyt w zlotowkach, oprocentowanie 6,3%, okres kredytowania
    15lat, raty rowne 559zl, oplaty wyniosa okolo 630zl w tym ubezpieczenie,
    prowizja i cos tam ale nie pamietam.
    Zlozylem jeszcze wniosek w PBK ale byl troche mnie korzystny, wieksza
    prowizja ok 1300zl, oprocentowanie 6,75%
    Prowadze dzialalnosc gospodarcza i oba banki wymagaly podobne papiery,
    posiadam konto w mbanku i o dziwo w pko bp nie wymagali opini
    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 10. Data: 2003-10-29 10:06:39
    Od: "WK" <w...@g...SKASUJ.TO.pl>

    aLien <s...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > Prowadze dzialalnosc gospodarcza i oba banki wymagaly podobne papiery,
    > posiadam konto w mbanku i o dziwo w pko bp nie wymagali opini

    Moje gratulacje! Jak zrobiłeś 6,3%??? W moim przypadku powiedziano mi, że jak
    dobrze pójdzie dostanę 6,8% Ale bez zadnych dodatkowych opłat, oprócz
    ubezpieczenia do mamentu uzyskania hipoteki, towarzystwo EUROPA 0.79%
    rocznie, to jakieś 900 zł rocznie. Ty też powinienes mieć bez opłat, chyba,
    że składałeś wniosek przed promocją. też mam konto w mbanku i tez nie chcą
    opinii i to mi się podoba, że nie dyskryminują klientów z kontami w innym
    banku niż PKOBP i nie każą zakładać konta u nich...

    No i z tego wynika że PKOBP jest najlepszy...(6,3%!!!!)

    W.