  • 11. Data: 2006-01-13 22:42:34
    Temat: Re: Co sadzicie o Open Finance
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    turkisz <t...@w...pl> wrote:
    > Nie jesteœ pierwszy który mówi o zaliczkach, więc coœ w tym musi byc.

    Tylko Expander - 100 zl jako "kaucja" - ludzie zbyt czesto przychodzili
    wypytrywali, a potem sami chodzili po bankach ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl

  • 12. Data: 2006-01-16 10:29:53
    Od: <m...@W...gazeta.pl>

    > Tylko Expander - 100 zl jako "kaucja" - ludzie zbyt czesto przychodzili
    > wypytrywali, a potem sami chodzili po bankach ;)

    przed wzięciem kredytu byłem zarówno w Expanderze, jak i OF.
    Z OF skorzystałem, z Expandera nie.

    W żadnym z tych punktów nie wpłacałem zaliczek, kaucji, nie podpisywałem
    zobowiązań, nie wystawiałem weksli ani nic - wszystko za darmo, jedni i
    drudzy wiedzieli nawet, że dowiadauję się u konkurencji o inne oferty.
    Wybrałem lepszą i tyle.
    Więc nie wiem, skąd te historie zaliczkowe czy kaucyjne. Może to inicjatywa
    poszczególnych doradców???
    pzdr
    mondragon

  • 13. Data: 2006-01-16 20:00:19
    Od: "Telemach" <t...@p...onet.pl>

    Mnie natomiast zastanawia jaki powod mial pan Piotr Kulczycki zeby swoja
    podchwytliwa domene googlepl.com skierowac poprzez ramke na strone glowna OF.
    Czyzby OF oplacalo takie chwyty ponizej pasa aby nalapac wiecej naiwnych ??

    - Telemach -

  • 14. Data: 2006-01-16 20:08:09
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-16 21:00- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Telemach, gdy pisał(a):
> [...]
    > Czyzby OF oplacalo takie chwyty ponizej pasa aby nalapac wiecej naiwnych ??

    A co w tym wszystkim jest chwytem poniżej pasa?

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****