  • 1. Data: 2005-07-20 07:10:34
    Temat: Co poprawili w KB24?
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Bo cały weekend było nieczynne "z powodu remontu".
    Na oko w obsłudze nic nie przybyło.
    A strona muli się jak muliła, czyli sprzętu też nie
    zupgrade'owali.

    Pozdrawiam
    Miroo

  • 2. Data: 2005-07-20 08:44:28
    Temat: Re: Co poprawili w KB24?
    Od: "Marcello" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Bo cały weekend było nieczynne "z powodu remontu".
    > Na oko w obsłudze nic nie przybyło.
    > A strona muli się jak muliła, czyli sprzętu też nie
    > zupgrade'owali.

    Mi się wydaje, że teraz KB24 działa szybciej - zarówno logowanie, praca z
    KB24 i wylogowanie działa u mnie szybciej. Innych zmian nie zauważyłem.
    Pozdr.
    Marcin

  • 3. Data: 2005-07-20 11:13:37
    Od: sidorowski <s...@i...pl>

    Marcello napisał(a):

    > Mi się wydaje, że teraz KB24 działa szybciej - zarówno logowanie, praca z
    > KB24 i wylogowanie działa u mnie szybciej. Innych zmian nie zauważyłem.
    > Pozdr.
    > Marcin

    E tam, tak samo się ślimaczy jak zawsze

  • 4. Data: 2005-07-20 13:40:36
    Od: "Marcello" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > E tam, tak samo się ślimaczy jak zawsze

    Chyba jednak coś z tym zrobili - zobacz na http://tinyurl.com/akvla
    pozdr
    Marcin

  • 5. Data: 2005-07-20 13:50:49
    Od: jooseff <j...@w...pl>

    Dnia 20-07-2005 o 15:40:36 Marcello <m...@g...SKASUJ-TO.pl>
    napisał:

    > Chyba jednak co? z tym zrobili - zobacz na http://tinyurl.com/akvla
    > pozdr
    > Marcin

    Komunikat komunikatem, a nadal poprawnie wszystkie funkcje działają tylko
    pod IE.
    Przelew na gospodarczym np. pod Operą trwa, trwa i trwa....
    Podobnie z logowaniem.

    --
    Jooseff

    Używam Opery: http://www.opera.com/mail/

  • 6. Data: 2005-07-20 14:13:34
    Od: "Marcello" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Komunikat komunikatem, a nadal poprawnie wszystkie funkcje działają tylko
    > pod IE.
    > Przelew na gospodarczym np. pod Operą trwa, trwa i trwa....
    > Podobnie z logowaniem.

    Szczęśliwie mnie nie dotyczą te problemy ;-) Ja już myslałem o zamianie KB24
    na coś innego-szybszego... ale teraz po poprawie mi sie podoba.