  • 11. Data: 2012-05-11 10:23:01
    Temat: Re: Co najbardziej wkurza przy bankomacie
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Fri, 11 May 2012 10:09:50 +0200, Imka napisał(a):

    > 8. Niemożność zadefiniowania nominałów, w jakich chce się otrzymac kasę.
    > Jak raz potrzebowałam większej gotówki, to oczywiście dostałam
    > pięćdziesiątkami. Za to jak biorę sto złotych na tydzień, to jeszcze się
    > nie zdarzyło, żeby mi pięcdziesiątkami wypłacił...
    > O dziesięcio- czy dwudziestozłotówkach już nie marzę nawet... :(

    Znam taki bankomat, który ma menu dwudziestkowe, czyli wybrać można
    20,40,60 etc, ale jak się wybierze to wyskakuje info, że nie ma nominałów i
    wielokrotność 50 trzeba wpisać :)
    --
    marcin

  • 12. Data: 2012-05-11 10:29:13
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 11 Maj, 10:18, m <m...@g...com> wrote:

    > Jak chcesz 10tki, prosisz o 30 - tylko czy zostały jeszcze żywe
    > bankomaty z 10tkami?

    Sieć BZ WBK. Czasami wkurza, bo wypłacam np. 200 zet i dostaję w
    10tkach

  • 13. Data: 2012-05-11 10:47:44
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    > Jak to? Niemal zawsze jest tak, że jak podchodzę zaraz po kolejnej osobie
    > do bankomatu, to nie mogę od razu włożyć karty, bo się automat na to
    > jeszcze "nie przygotował".

    Należy się cieszyć bo to i tak postęp w stosunku do wariantu, że można
    włożyć "za wcześnie". Kiedyś dawno, dawno tak miałem - po jednej operacji
    (udanej (sprawdzenie salda) lub nie udanej (brak środków)) wepchnąłem
    ponownie kartę (bez wyjmowania) jak tylko ją wysunął (wtedy jeszcze nie było
    powolnego wysuwania i wsuwania) - o nic już nie pytał tylko od razu zabrał
    mi kartę.
    P.G.

  • 14. Data: 2012-05-11 10:49:12
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 10:18:48 +0200, m napisał(a):

    > Akurat dziesięcio/dwudziestozłotówki łatwo wymusić na bankomacie. Jak
    > poprosisz go żeby wypłacił Ci 80zł, nie da rady 50tkami. Jak ma - da 4
    > 20tki.

    Poprosić zawsze można - wyświetli wtedy uprzejme info, że ma być
    wielokrotność pięćdziesięciu i tyle efektu z proszenia ;->
    Bankomat BZ WBK (o ile ma to znaczenie) - jakiś rok, dwa lata temu
    płacił jeszcze drobnymi, ale niestety mu przeszło ;/
    A 180 zł to był mój standard...

    --
    Imka

  • 15. Data: 2012-05-11 10:49:31
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 May 2012 09:59:46 +0200, maruda <m...@n...com> wrote:
    > Sam liczę przed okiem kamery, ale ileż można liczyć 300-500zł? 1

    Bosh... PO CO? Co ci to da jak nie będzie się zgadzać? Będziesz
    ryzykowal kolejna błędna transakcje?

    > Zawsze drukuję, a czasu to nie zajmuje. 0.

    Po co? Szanuj las. Wyciąg możesz sobie sprawdzić w kanale
    internetowym twojego banku. Zakładam ze skoro korzystasz z sieci to
    korzystasz z banku, który jest również z niej dostępny.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2012-05-11 10:50:07
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.05.2012 10:49, Imka pisze:
> [...]
    > Bankomat BZ WBK (o ile ma to znaczenie) - jakiś rok, dwa lata temu
    > płacił jeszcze drobnymi, ale niestety mu przeszło ;/

    W Krakowie ile razy bym korzystal z bankomatow BZWBK to zawsze wyplacaja
    w 20 zl.

  • 17. Data: 2012-05-11 10:51:11
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11.05.2012 10:49, Marek pisze:

    > Po co? Szanuj las. Wyciąg możesz sobie sprawdzić w kanale internetowym
    > twojego banku. Zakładam ze skoro korzystasz z sieci to korzystasz z
    > banku, który jest również z niej dostępny.

    Jak cos pojdzie zle to lepiej miec kwitek niz nie miec, nie uwazasz?

  • 18. Data: 2012-05-11 11:01:33
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > 20tki.
    >
    > Jak chcesz 10tki, prosisz o 30 - tylko czy zostały jeszcze żywe bankomaty

    Są jeszcze takie bankomaty. Mam taki na osiedlu, należący do Banku
    Spółdzielczego. Moja ulubiona wypłata to 80zł, bo dostaję wtedy osiem
    banknotów 10zł, co przydaje się na drobne wydatki.

    Odnośnie głównego tematu to najbardziej wkurzyła mnie sytuacja gdy bankomat
    wydał mi 100zł przedarte na pół i sklejone taśmą przezroczystą.. Telefon z
    reklamacją do Euronetu niewiele dał. Umywają ręcę tłumacząc się, że nie mogą
    mi pomóc bo obsługą zajmuje się bank z którym mają umowę. Nazwy banku nie
    mogą podać, a nawet jakby podali to i tak ten bank nie mógłby przyjąć ode
    mnie reklamacji. Jedyna rada jaką otrzymałem to udać się do najbliższego
    banku i uprzejmie prosić o wymianę. Jako, że jeszcze dalej walczyłem z
    euronetem w tej sprawie to na odczepne dostałem od nich gift w postaci
    kalendarza.

  • 19. Data: 2012-05-11 11:04:47
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 11 May 2012 10:50:07 +0200, neoniusz napisał(a):

    > W Krakowie ile razy bym korzystal z bankomatow BZWBK to zawsze wyplacaja
    > w 20 zl.

    Czyli zależy od konkretnego egzemplarza bankomatu.
    Ale nadal nie można zadefiniować z góry nominałów - raz da setkę, raz
    dwie pięćdziesiątki, a kiedy indziej pięć dwudziestek.
    Raz tylko widziałam bankomat, który zapytał w jakich nominałach chcę (i
    dokładnie te chciane mi wypłacił ;) - no ale to nie było w Polsce ;/

    --
    Imka

  • 20. Data: 2012-05-11 11:26:12
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 11 May 2012 10:51:11 +0200, neoniusz <n...@j...org>
    wrote:
    > Jak cos pojdzie zle to lepiej miec kwitek niz nie miec, nie uwazasz?

    Ale ten sam kwitek możesz mieć z kapitału IB. Wielokrotnie miałem
    problemy (nawet zdarzało mi się nie zabrać wysunietej gotowki) i
    proces reklamacji nie wymagał ode mnie żadnego kwitka.

    --
    Marek