  • 11. Data: 2002-06-15 19:14:02
    Temat: Re: Co myslicie o eKonie w mBanku
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Savior" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:aeg39b$i$1@news.tpi.pl...
    > Po słowach krytyki natszedł czas na podanie w jakim banku jest dobra i
    > szybka obsługa gdzie pracują w niedziele? Gdzie sie nie płaci za
    prowadzenie
    > konta , wpłaty i wypłaty?

    BS w Bockowicach - mowie Ci - pelen wypas ;-)

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2002-06-15 20:40:52
    Od: "lipa" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > BS w Bockowicach - mowie Ci - pelen wypas ;-)

    E coś ty!!!

    Najlepszy (najlepiej postrzegany na tej grupie) to Bank Spółdzielczy w
    Jeleśni

    Sprawdź ich ofertę! Warto!

  • 13. Data: 2002-06-15 20:41:27
    Od: "lipa" <f...@p...pl>

    > Czy to dobry wybór?
    Konie to na Służewcu

    mbank chyba koni nie ma w ofercie

  • 14. Data: 2002-06-15 22:31:06
    Od: "Krzysiek Stefański" <s...@n...netscape.com>

    > Czy to dobry wybór?

    raczej nie polecam za wszystko trzeba bulić, kantuja na kazdym kroku,
    pieniadze gina a glupie ludziska i tak tam po kilka kont maja bo im sie
    reklamy podobaja

    --
    Krzysiek Stefański

  • 15. Data: 2002-06-15 23:16:03
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    > Czy to dobry wybór?

    A co to za bank?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 16. Data: 2002-06-16 06:43:48
    Od: "Savior" <s...@w...pl>

    W takim razie co proponujesz?

  • 17. Data: 2002-06-16 10:03:18
    Od: "Krzysiek Stefański" <s...@n...netscape.com>

    > W takim razie co proponujesz?

    proponuje multibank, chociaz to tez BRE
    sluchaj my sie tu nabijamy ze tak to nieladnie ujme
    eKonto w mBanku to jest jedno z najlepszych kont dostpenych teraz na rynku
    takze mozesz walic w ciemno
    oplaty wynosza 0 (slownie: zero)
    jedyny minus i zarazem duzy plus to to ze konto jest dostepne tylko przez
    net albo telefon, zadnych oddzialow, wplaty gotowkowe tylko na poczcie lub w
    innych bankach
    poza tym super
    szkoda tylko ze zes sie nie obudzil rok temu kidy oprocentowanie wynosilo 16
    procent teraz wynosi zdaje sie 8 ale to juz nei wina banku a RPP ale to
    chyba temat na nowy watek

    pozdrawiam

    --
    Krzysiek Stefański

  • 18. Data: 2002-06-16 13:00:33
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Savior" <s...@w...pl> wrote in message news:aeg39b$i$1@news.tpi.pl...
    > Po słowach krytyki natszedł czas na podanie w jakim banku jest dobra i
    > szybka obsługa gdzie pracują w niedziele? Gdzie sie nie płaci za
    prowadzenie
    > konta , wpłaty i wypłaty?

    Czy Ty myslisz, ze banki to instytucje charytatywne ? W glowach sie Wam
    poprzewracalo.

  • 19. Data: 2002-06-16 13:25:09
    Od: "Savior" <s...@w...pl>

    > Czy Ty myslisz, ze banki to instytucje charytatywne ? W glowach sie Wam
    > poprzewracalo.

    Z tym pytaniem to do mBanku
    to ten bank za nic nie pobiera opłat.
    Tylko płacisz za wpłate w innym banku lub poczcie.
    (to jest jedyny minus)

  • 20. Data: 2002-06-16 15:23:08
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Sun, 16 Jun 2002 15:25:09 +0200, w
    <aei3gm$b95$1@news.tpi.pl>, "Savior" <s...@w...pl> napisał(-a):

    > Z tym pytaniem to do mBanku
    > to ten bank za nic nie pobiera opłat.

    No patrz, a mnie skasował za pobranie z bankomatu i kartę dla
    pełnomocnika.